فروش خط توليد لوله کاروگيت دوجداره HDPE_PVC_PP در شرق تهران

HDPE_PVC_PP double wall pipe production line-1
HDPE_PVC_PP double wall pipe production line-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند، جاذبه های گردشگری متعدد و همچنین مراکز خرید و مجتمع های تجاری و اداری بسیار زیادی را در خود قرار داده اند. از جمله مهم ترین مراکز خرید موجود در این محله ها می توان به مجتمع تجاری آبان، مجتمع تجاری صدف، مجتمع تجاری کیش، پاساژ میلاد قائم، مرکز خرید شکوفه، مرکز خرید کساء، مجتمع خرید هزار چین، متجمع تجاری پانوراما، و بسیاری دیگر از پاساژ ها و مراکز خرید اشاره کرد. 

محله های شرق تهران در مناطق دیگری از جمله منطقه قرار دارند. به طور کلی می توان گفت که این منطقه از محله دیگر تشکیل شده است. که هر کدام از این محله های شرق تهران ویژگی های مخصوص به خود و همچنین جاذبه های گردشگری و تفریحی متفاوتی دارند. این منطقه، از مهم ترین محله های شرق تهران بوده و با آشنایی با آن می توانید از زیباترین جاذبه های گردشگری پایتخت دیدن کرده و با بهترین جاهای دیدنی شرق تهران آشنا شوید. 

برای خرید خانه در شرق تهران باید حداقل متری ۵ میلیون تومان هزینه کنید.  این قیمت برای خانه‌های جدید و نوساز به متری ۵ میلیون تومان هم می‌رسد. برای خرید آپارتمان قدیمی در شرق تهران نیز حداقل متری میلیون تومان و برای آپارتمان‌هان نوساز متری حداقل ۵ میلیون تومان هزینه کنید. برخی از خیابان‌های محله نیروی هوایی و پرستار  جزو گران‌ترین و خیابان‌های جنوب بلوار ابوذر و نبرد نیز جزو ارزان‌ترین مناطق شرق تهران هستند.


لوله کاروگیت H.D.P.E ماده‌ای متفاوت است. که دارای یک سری ویژگی‌های ایده آل جهت است.فاده در سازه‌های زیر زمینی دارد. این نوع لوله نسبتا سبک است. و امکان حمل و نقل و نصب آسان و کم هزینه را در اختیار ما قرار می‌دهد. لوله هایی به شکل مارپیچ یا فنری با مجموعه ای از خطوط موازی روی سطح آن هستند. علت فنری ساخته شدن شان را می توان افزایش مقاومت در برابر جریان فشار های خارجی با فشار بالا و مقاومت بیشتر در برابر تنش ها عنوان کرد.

تعبیه حلقه ها در سطح بیرونی لوله پلی اتیلنی کاروگیت می تواند کنترل کننده و متحمل شونده فشار مرده یا زنده و یا فشار متحرک بر روی آن است..فشار ترافیکی متحمل در این شرایط می تواند بسیار برای بار ترافیکی ماشین ها ی سنگین و سبک مهم باشد

معمولا طول عمر لوله‌های کاروگیت ۵،۵ و حتی سال برآورد می‌شود که این مورد به مواد اولیه , شرایط تولید, انبارش و نگهداری لوله بستگی دارد . توجه داشته باشید که در مواردی که لوله باید مدفون شود و شرایط محیطی را تحمل کند، مواردی است. که هنگام 



( فروش ) های دیگر