مشاوره و اجرا خط توليد لوله کاروگيت دوجداره HDPE_PVC_PP در شرق تهران

HDPE_PVC_PP double wall pipe production line-1
HDPE_PVC_PP double wall pipe production line-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


محله های شرق تهران واقع در منطقه یکی از مشهور ترین محله ها در تهران می باشند که می توان گفت بخشی از شمال تهران را نیز در بر گرفته اند. به بیان بهتر باید گفت که منطقه در شمال شرقی شهر تهران قرار دارد وبیشترین محله های شرق تهران را شامل می شود. اما جالب است. بدانید که این منطقه، جزء مناطق وسیع شهر تهران می باشد که بخشی از آن جزو محدوده ی شمیرانات است.ان تهران نیز می باشد.

همچنین این منطقه یکی از خوش آب و هوا ترین و سرسبز ترین مناطق تهران می باشد که در واقع دسترسی بسیار ساده ای به جاذبه های گردشگری موجود در شرق تهران را نیز به افراد می دهد. نکته جالبی که در خصوص منطقه شهر تهران وجود دارد این است. که بخشی از آن بر محدوده رشته کوه البرز قرار دارد و به واسطه همین مساله، دارای بهترین آب و هوا در پایتخت و به ویژه درسایر محله های شرق تهران می باشد.

علاوه بر این، مراکز خرید متعدد و همچنین مجتمع های تجاری و گردشگری بسیار زیادی در محله های شرق تهران واقع در منطقه قرار دارد که بازدید از آن ها را به شدت به شما توصیه می کنیم. مراکز خرید محله های شرق تهران عبارت‌اند از: مرکز خرید سون سنتر، مرکز خرید گلبرگ، مرکز خرید نبوت، پاساژ الماس تهران، پاساژ سپید، مجتمع تجاری اداری صبا، پاساژ گلبرگ، مرکز خرید قائم، مجتمع تجاری سادات، مرکز خرید طلا و جواهر آریا من، برج مرجان، مرکز خرید کویتی ها (نارمک)، مجتمع تجاری امیر، مرکز خرید خاقانی، مرکز خرید پالمیرا، مرکز تجاری اداری ونوس، مجتمع تجاری اداری مسعود، و بسیاری دیگر از  مراکز خرید.


سپتیک تانک از واحدهای اولیه فرآیند تصفیه فاضلاب پس از تولید آن می باشد که ایجاد شرایط مناسب برای ته نشینی و جمع آوری مواد جامد معلق به سمت پایین و شناورسازی مواد روغنی و کف به سمت سطح فاضلاب، مهمترین عملکرد آن می باشد. بر اساس نوع فاضلاب و میزان مجاز تصفیه، سپتیک تانک دارای ظرفیت های مختلف و اجزای متفاوتی می باشد. بنابراین واحد های موجود در این مخزن می تواند شامل واحد ته نشینی، شناورسازی، تصفیه بی هوازی، تصفیه هوازی، هضم و جمع آوری لجن باشد.

لوله کاروگیت فاضلاب یا همان لوله پلی اتیلنی فاضلابی، نوعی لوله است. که به دلیل مزایا و ویژگی های خاص خود در زهکشی آب و فاضلاب است.فاده می‌شود. لوله کاروگیت از متریال مختلفی همچون: آهن آلات، فولاد، پلی وینیل کلراید (PVC)، پلی اتیلن (PE)، پلی پرو پیلن (PP) و یا پلی اتیلن با چگالی بالا (HDPE) ساخته می‌شوند.

لوله های PE کاروگیت به صورت است.اندارد با قطر میلی متر ( اینچ)، ۵ میلی متر ( اینچ)، میلی متر (۸ اینچ)، ۵ میلی متر ( اینچ)، میلی متر ( اینچ)، ۵ پوشش میلی متر (۵ اینچ) و ۵ میلی متر (۸ اینچ) طراحی و تولید می شوند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر