فروش خط توليد لوله کاروگيت دو جداره عمودي در شرق تهران

Vertical double-walled Carrogate pipe production line-1
Vertical double-walled Carrogate pipe production line-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


علاوه بر این، مراکز خرید و پاساژ های متعددی در این منطقه وجود دارد که از محبوب ترین آن ها می توان به پاساژ سپید، مرکز خرید دنیای نور، مرکز خرید هروی سنتر، مرکز خرید نگین شرق، مرکز خرید الماس هروی، مرکز خرید تیسفو، مرکز خرید پارسیان، مجتمع تجاری یاس هنگام و ... اشاره کرد.

همچنین این منطقه یکی از خوش آب و هوا ترین و سرسبز ترین مناطق تهران می باشد که در واقع دسترسی بسیار ساده ای به جاذبه های گردشگری موجود در شرق تهران را نیز به افراد می دهد. نکته جالبی که در خصوص منطقه شهر تهران وجود دارد این است. که بخشی از آن بر محدوده رشته کوه البرز قرار دارد و به واسطه همین مساله، دارای بهترین آب و هوا در پایتخت و به ویژه درسایر محله های شرق تهران می باشد.

بسیاری از تهرانی ها بر این باور هستند سکونت مدرن در شرق تهران به سال و زبانی که ارباب هرمز تهرانپارس را خریداری کرد باز می گردد. با این وجود تحقیقات صورت گرفته در عرصه شهرنشینی تهران نشان می دهد اولین نشانه از شهرنشینی مدرن در شرق تهران به زمان ناصرالدین شاه قاجار باز می‌گردد. در دوران پادشاهی قاجاریه بخش عمده‌ای از شرق تهران به کشاورزی و باغداری اختصاص داشت که در آن خانه های ویلایی برای گذراندن آخر هفته و تعطیلات احداث شده بودند.


معمولا برای کنترل کیفی بهتر پیشنهاد می شود که الیه داخلی از یک رنگ روشن برخوردار باشد. برای این منظور معمولا از یک اکسترودر کوچک که لایه رنگی داخلی را تولید می کند همراه با دای نواری است.فاده می شود. در این حالت در دای نواری دو لایه رنگی و سیاه با هم کواکسترود می شوند. طراحی دای نواری باید به گونه ای باشد که امکان کنترل ضخامت جداره داخلی به آسانی میسر باشد. با افزایش قطر اسمی لوله و رده مقاومت حلقوی ضخامت جداره داخلی نیز افزایش می یابد.

اتصالات لوله های کاروگیت برای انشعاب گیری و اتصال خطول لوله ها  و همچنین در صورت نیاز برای تغیر مسیر لوله ها مورد نیاز است. و به دلیل دوام طولانی این نوع اتصالات بسیار مورد است.قبال کارفرمایان می باشند. اتصالات لوله های دو جداره پلی اتیلن تنوع بالایی دارد و این تنوع موجب سرعت بالای اجرای پروژه ها و افزایش سطح کیفیت می شود.

این خط شامل یک اکسترودر تک پیچه و کلیه ملحقات مربوط به تولید لوله های تک جداره می باشد. در این خط یک لوله (پروفیل) با سطح مقطع مشخص تولید شده و با عبور از حمام خنک کننده کاملا سرد شده در نهایت با پیچیدن دور مندرل، لوله دوجداره را شکل می دهد. معیارهای مربوط به تولید لوله های تک جداره در این جا نیز کاملا صادق می باشد. از مهمترین معیارهایی که در اینجا می بایست کنترل شود، ضخامت مناسب پروفیل و عدم تغییرات شدید آن می باشد. اگر خط توان تولید پروفیلی با ضخامت ثابت در عرض و طول را نداشته باشد، لوله دو جداره نهایی دارای کیفیت نامناسب در نقاط مختلف خود خواهد بود.



( فروش ) های دیگر