مشاوره و اجرا خط توليد لوله کاروگيت دو جداره عمودي در شهر ری

Vertical double-walled Carrogate pipe production line-1
Vertical double-walled Carrogate pipe production line-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


با ورود آریایی ها در هزاره دوم قبل از میلاد به ری ، و قرار گیری شعبه ایی از آن ها در مسیر حرکت به شمال و غرب از خود آثاری به جای گذاشتند که شواهد به دست آمده به صورت کوره های سفال پزی در کهریزک و همچنین در سال در تپه معمورین واقع در فرودگاه بین المللی امام خمینی است..

در طرح تفصیلی شهرری این منطقه تحت سه بخش با محوریت مذهبی و زیارتی، تاریخی و توریستی و مرکز کار و فعالیت در نظر گرفته شده است.. در ادامه جهت پیاده سازی این فضاها طرح های عمرانی منطقه است.ارت خورد و در حال حاضر شهر ری با سرعت زیادی در مسیر نوسازی پیش می رود.

برای بررسی بافت شهر ری توجه به طرح جامع سال تهران (مصوب ) خالی از لطف نیست. در این طرح به ابعاد تاریخی و آئینی شهر ری توجه ویژه‌ای شده است.. در چشم انداز توسعه شهر ری تهران، با هدف تجدید هویت این منطقه خاص، ویژگی های بارز تاریخی، فرهنگی،اجتماعی و مذهبی مورد تاکید قرار گرفت.


لوله کاروگیت به طور کلی بهتر است. چراکه هزینه نصب آن بسیار کمتر و نصب آن بسیار سریع‌تر صورت می‌گیرد. همچنین بسیار کاربر پسندتر است.، چه شما خودتان بخواهید نصب کنید و یا حرفه‌ای باشید. مخصوصاً برای نصب توسط خودتان تقریباً در همه موارد، لوله کاروگیت به دلیل سهولت نصب، هزینه کمتر و حمل آسان‌تر توصیه می‌شود.

این موضوع در خنک کاری با هوا باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد. برای اینکه اتصال جداره خارجی و داخلی به نحو مناسبی صورت پذیرد، نباید اختالف دمای شدیدی بین آنها وجود داشته باشد بنابراین دمای مندرل خنک کننده (mandrel cooling) که تعیین کننده دمای جداره داخلی لوله است. و دمای قطعات قالب ها باید به گونه ای تنظیم شود که اختلاف شدیدی به وجود نیاید. هنگام اتصال دوجداره حداقل دما بالاتر از Tc پلی اتیلن سنگین باشد.

در این مرحله مواد اولیه از حالت جامد به شکل یک لوله مذاب تبدیل می گردد. الزامات اکسترودر و تجهیزات بالادست مشابه با خط تولید لوله های تک جداره می باشد. داشتن نمایانگر فشار قبل از دای و نواحی حرارتی مجزا برای کلگی و دای از الزامات تجهیزات تولید می باشد. با افزایش نسبت طول به قطر اکسترودر می بایست تعداد نواحی حرارت دهی روی سیلندر هم افزایش یابد. بدیهی است. که هر چه نسبت D/L بیشتر باشد شرایط تولید مناسب تر خواهد بود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر