فروش خط توليد لوله کامپوزيت آلومينيوم پنج لايه در بومهن

Five-layer aluminum composite pipe production line-1
Five-layer aluminum composite pipe production line-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در سمت چپ جاده تهران-دماوند شهری قرار دارد که در گذشته بخشی از دهستان‌های دماوند بوده است.. شهر بومهن یکی از خوش آب و هواترین شهرهای است.ان تهران محسوب می‌شود و همین امر، باعث جذب گردشگران به این منطقه شده است.. تهران تا بومهن ۵ کیلومتر فاصله دارد و همین نزدیکی باعث شده تا گردشگران با اجاره ویلا و سوئیت در بومهن روزهای آخر هفته خود را در آنجا بگذرانند.این شهر که در مسیر جاده هراز و فیروزکوه قرار گرفته است.. در شرق بومهن، رودهن و در سمت غرب آن، پردیس قرار دارد و این موقعیت، باعث شده که سفر به بومهن مسیر جذابی را پیشِ روی شما قرار دهد و بتوانید مقصدهای دیگری را نیز تجربه کنید.

طبق سرشماری سال ، ۵٬۵ نفر جمعیت در بومهن زندگی می‌کنند. در بین جمعیت بومهن، علاوه‌بر قوم فارس، اقوام خراسانی، لر، کرد، مازنی و ترک نیز وجود دارند. این مسأله سبب شده تا در صورت ورود به شهر بومهن، احساس خوشایندی تجربه کنید و بتوانید با فرهنگ‌های مختلف نیز مواجه شوید.

حال که از شهرتان بیرون زده‌اید، بهتر است. سراغ غذاهای سنتی و محلی بروید و فست‌فود را کنار بگذارید. خوشبختانه در بومهن چندین سفره‌خانه سنتی وجود دارند که انواع غذاهای سنتی از انواع پلو گرفته تا آبگوشت و کشک را به شما عرضه می‌کنند. حتی می‌توانید غذایی مانند اشکنه را نیز در این‌جا تجربه کنید که علاوه بر خوشمزه بودن، برخلاف فست‌فودها بسیار سالم هستند.


تولید لوله پنج لایه، در حالت کلی شامل دو روش عادی و اتوماتیک می‌شود که در نوع پیشرفته یا اتوماتیک آن، از به روزترین متدهای اروپایی است.فاده می‌گردد.در فرایند تولید، آلومینیوم به کمک میز رول فرمینگ شکل می‌پذیرد و با لایه‌های دیگر یعنی چسب و لایه‌های پلیمری اکسترود می‌شود.

همزمان با پيشرفت هاي اخير و کاربرد تکنولوژي هاي جديد در صنعت ساختمان ، لوله هاي بکار رفته در ساختمان نيز دچار تحولي شگرف شده است.. اين تحول با عرضه لوله هاي تلفيقي پنج لايه PEX-AL-PEX با طول عمر بيش از سال و با دماي کاربردي حداکثر درجه سانتيگراد معرفي شده است. 

در این بخش، قطعات حرارت دیده که از شدت حرارت تقریبا به رنگ قرمز در آمده‌اند به منظور شکل دهی اولیه در درون دستگاه پرس فورج گرم مربوطه قرار می‌گیرند. خروجی دستگاه پرس فورج، قطعه برنجی مورد نظر بر اساس مشخصات ابعادی دلخواه است..



( فروش ) های دیگر