لذا (همانند شهرهای سنتی) روند فزاینده اختلال در تردد خیابانهای اصلی و افزایش خطرات عبوراز آنها کاملا مشهود است.. (ظاهرا طراحان شهر تعریف خیابان اصلی و اصل تفکیک کاربری ها را در این مورد نادیده گرفته اند. خیابانهای اصلی بایستی سریعترین و آسان ترین راه برای عبور خودروها باشند. اما این خبط آنها را به نمایشگاه، پارکینگ و پیاده رو تبدیل می کند البته نمایشگاه، پارکینگ و پیاده روی پر خطر و پر دردسر)
اگر به نقشه اندیشه نگاهی بیندازیم، متوجه منطقهای خواهیم شد با فاز مسکونی، قسمت شمال و شرق آن جاده کرج شهریار میگذرد. قسمت جنوبی آن جاده شهریار قرار گرفته. قسمت غرب جاده ملارد. قسمت شمالی، دو فاز و قرار دارد. بلوار آزادی و بلوار شورا و بلوار ولایت از خیابانها مهم این منطقه است..
شهرک اندیشه در ابتدا برای جذب جمعیت مازاد کلانشهر تهران تأسیس شد. همچنین از تأسیس این شهر نتایج بسیار خوبی نیز به دست آمد؛ از جمله میتوان به جلوگیری از افزایش حاشیه نشینی در شهر تهران و کاهش ناهنجاریهای احتمالی در حاشیه جنوب غرب تهران اشاره کرد. همچنین با تأسیس شهرک اندیشه برای شهروندان امکان خرید خانه در موقعیت جغرافیایی و فرهنگی مناسب، با هزینهای بسیار مناسبتر از مناطق شهر تهران نیز فراهم شد.
معمولا برای کنترل کیفی بهتر پیشنهاد می شود که الیه داخلی از یک رنگ روشن برخوردار باشد. برای این منظور معمولا از یک اکسترودر کوچک که لایه رنگی داخلی را تولید می کند همراه با دای نواری است.فاده می شود. در این حالت در دای نواری دو لایه رنگی و سیاه با هم کواکسترود می شوند. طراحی دای نواری باید به گونه ای باشد که امکان کنترل ضخامت جداره داخلی به آسانی میسر باشد. با افزایش قطر اسمی لوله و رده مقاومت حلقوی ضخامت جداره داخلی نیز افزایش می یابد.
هنگام اتصال دوجداره حداقل دما بالاتر از Tc پلی اتیلن سنگین باشد. در این شرایط بلورینگی همزمان هر دو لایه صورت پذیرفته و اتصالی همگن و محکم تشکیل می گردد. با توجه به اثر خنک کاری بر روی شکل و درصد بلورها و در نتیجه خواص مکانیکی، لازم است. جریان هوا یا آب و همچنین دمای آنها به گونه ای تنظیم گردد که بلورینگی یکنواخت و همسانی در طول و محیط لوله تولید شده ایجاد گردد. برای این عمل لازم است. که جریان هوا یا آب در نیمه بالایی و پایینی قالب یکسان باشد.
این موضوع در خنک کاری با هوا باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد. برای اینکه اتصال جداره خارجی و داخلی به نحو مناسبی صورت پذیرد، نباید اختالف دمای شدیدی بین آنها وجود داشته باشد بنابراین دمای مندرل خنک کننده (mandrel cooling) که تعیین کننده دمای جداره داخلی لوله است. و دمای قطعات قالب ها باید به گونه ای تنظیم شود که اختلاف شدیدی به وجود نیاید. هنگام اتصال دوجداره حداقل دما بالاتر از Tc پلی اتیلن سنگین باشد.
مندرل یک است.وانه فلزی است. که قابلیت جمع شدگی از یک قطاع را دارد که معمولا از فلزات خاص و مقاوم در برار شوک حرارتی و خش ساخته می شود. در حین تولید، مندرل حرارت دیده و پروفیل مذاب به دور آن پیچیده می شود. قطر و طول مندرل تعیین کننده قطر داخلی و طول لوله می باشد. مندرل ها معمولا در طول است.اندارد متر ساخته می شوند. هرچه تعداد مندرل های مربوط به یک سایز بیشتر باشد، خط از امتیاز بالاتری برخوردار می باشد. مندرل به روی چرخنده های پوشش داده شده با پلی یورتان می چرخد. سرعت چرخش میزان کشیدگی مواد و آرایش یافتگی زنجیرها را حین پیچش به دور مندرل تعیین می کند. همجنین مندرل می بایست دارای یک حرکت محوری نسبت به اکسترودر باشد که این عمل با حرکت مجموعه اکسترودر بر یک ریل تامین می گردد. لازم است. که سطح مندرل در مقابل خوردگی و خش مقاوم باشد. از آنجا که کیفیت سطح مندرل به سطح داخلی لوله منتقل می شود الزم است. که زبری نسبی سطح مندرل حداقل باشد. افزایش زبری باعث افزایش ضریب اصطکاک، افزایش افت فشار سیال، ته نشینی مواد جامد همراه و در نهایت انسداد مسیر حرکت می شود. بنابراین تعداد، جنس و کیفیت سطح مندرل ها معیارهای امتیاز آور یک خط در نظر گرفته می شود.
داشتن سیستم خوراک دهنده گراویمتری روی خط موجب تولید یک پروفیل یکنواخت خواهد شد. شکل پروفیل تولید شده نیز به طور مستقیم بر مقاومت حلقوی لوله نهایی تاثیر گذار می باشد. یکی از مهمترین معیارهای کنترلی در این مرحله دمای نهایی پروفیل است. که اگر خیلی پایین باشد باعث عدم جوش خوردگی مناسب می شود و اگر دما بالا باشد لوله هنگام پیچیدن شکل خود را از دست داده و دو جداره بر روی هم می خوابد. از آنجاییکه تولید لوله دو جداره وابسته به تولید این پروفیل می باشد هرگونه نقصی که در هنگام تولید به وجود بیاید مستقیماً وارد لوله دو جداره خواهد شد. ظرفیت اکسترودر تولید پروفیل باید در تناسب با سرعت تولید لوله دو جداره باشد.