مشاوره و اجرا خط توليد لوله HDPE با جدار داخلي سيليکون در شهر جدید اندیشه

HDPE pipe production line with silicone inner wall-1
HDPE pipe production line with silicone inner wall-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


ارتباط مستقیم با مترو وجود ندارد. علی رغم چهار بانده شدن جاده ارتباطی با تهران (محور چیتگر- شهریار) هنوز در شروع و پایان ساعات کاری ترافیک سنگین مشاهده می شود. البته پروژه شش بانده کردن این محور و ایجاد تقاطع غیر همسطح در مهمترین گلوگاه آن در حال اجرا است. و همچنین برنامه اتصال بزرگراه شش بانده شهریار- کرج به اتوبان تهران &#; کرج در محل گرمدره نیز در حال پیشرفت می باشد.

بازار ایرانی – اسلامی که قبلا نیز به آن اشاره شد، در این فاز قرار دارد و بزرگترین مرکز تجاری اندیشه محسوب می شود. علاوه بر آن، بوستان مادران، پارک معلم، مجتمع تجاری ارغوان و مجموعه ورزشی الماس، از دیگر امکانات رفاهی در این فاز هستند.

اندیشه یکی از گزینه های مناسب سرمایه گذاری و خرید خانه ارزان در اطراف تهران محسوب می شود. تمامی فازها دارای امکانات رفاهی و زیر ساخت های شهری مناسب بوده و بیشتر ساکنین آن را اقشار فرهنگی و کارمندان شاغل در کارخانه ها تشکیل می دهد. فاز یک برای سرمایه گذاری و خرید خانه ارزان به نسبت فازهای دیگر گزینه مناسبی است.. اگر قصد سرمایه گذاری در واحدهای مسکونی با متراژ بالاتر از متر را دارید به سراغ شهرک راه آهن در فاز دو بروید. این منطقه قابلیت پیشرفت بالایی دارد و رشد قیمت مسکن در آن دور از انتظار نیست.


در واقع ویژگی ها و قابلیت های که دارد باعث شده تا بیشتری مصارف را در صنایع داشته باشد. این لوله ویژگی های خاصی مانند مقاومت در برابر رشد قارچ و جلبک در دیواره داخلی، وزن سبک، قیمت مناسب و مقرون به صرفه، انعطاف پذیری بالا و خاصیت ضد خورندگی دارد و از همین جهت در صنایع مختلف مورد توجه بسیاری از مصرف کنندگان است.. نوع تک جداره

ممکن است. در سیستم عمودی ساختمان مشکلی پیش آید. مثلا در اثر حادثه ای ساختمان نشست پیدا کند و این امر سبب ایجاد شکستگی در سیستم فاضلاب ساختمان گردد. در صورت است.فاده از موفه از شکستگی سیستم فاضلاب جلوگیری به عمل می آید. در صورت هم که بخشی از سیستم نیاز به تعمیر داشته باشد و امکان جابجایی آن وجود نداشته باشد، از موفه به دلیل دارا بودن خاصیت کشویی آن است.فاده می گردد.

همه ما با کاربرد کلاهک آشنایی داریم. کلاهک ها را بر روی لوله های هواکش حمام، هود آشپزخانه و سرویس بهداشتی در پشت بام ها قرار می دهند. کلاهک ها از ورود آب باران، برگ درختان، پرندگان و سایر موجودات به داخل هواکش جلوگیری می کند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر