فروش خط توليد لوله PP ، لوله محافظ کابل برقMPP در شهر جدید اندیشه

PP pipe production line, MPP electric cable protection pipe-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


&#; امتناع از ایجاد معابر خودرویی متقاطع (به شکل موزاییکی) در مناطق مسکونی جهت کاهش انگیزه تردد برای خودروهای گذری و افزایش امنیت و آرامش مناطق مسکونی. شبکه کوچه ها و خیابانهای فرعی در مناطق مسکونی اغلب به نحوی طراحی شده که از عبور خودروهای نا مرتبط با ساکنین و از سرعت گرفتن خودروها پیشگیری شود (مثلا با ایجاد قوس، بن بست و پیچیدگی در شبکه معابر فرعی).

سابقه فاز یک اندیشه به قبل از انقلاب بازمی گردد. این فاز از لحاظ ساختار با شهر های سنتی شباهت دارد. در حال حاضر فاز یک رسما از شهر اندیشه جدا شده و زیرمجموعه شهرداری شهریار می باشد. بنابر اکنون شهر اندیشه متشکل از ۵ فاز (فاز تا ) بوده و فاز یک جزو این شهر نمی یاشد. فازهای پنج گانه اندیشه حدودا دارای هکتار مساحت می باشد.

اگر به فکر خرید خانه های مجلل ویلایی با قیمت بالاتر دارید به سراغ فاز سه بروید. همچنین در شهرک صدف در این فاز، آپارتمان های شیک بین و متر وجود دارد. البته فاز سوم اندیشه رشد قیمت خود را اخیرا پشت سر گذاشته و شاید برای سرمایه گذاری چندان مناسب نباشد.


همزمان در این مرحله  عمل وکیوم کردن( مکش کردن ) انجام میشود و در مرحله بعد وارد وان بعدی برای خنک شدگی نهایی و شکل گیری نهایی می شود و درمرحله آخر فرآیند تولید  ورود لوله ها به بخش کشنده خط تولید می باشد که توسط دو غلتک که در انتهای خط تولید قرار دارند انجام می شود.و در نهایت لوله ها وارد قسمت برش شده و به صورت شاخه های متری برش می خورد و آماده بسته بندی می شود.

امروزه صنعت پلاستیک یکی از پر کاربردترین صنایع در زندگی مردم است.. به طوریکه اگر نگاهی به دور و اطراف خود بیندازیم وسایل و کالاهای بسیاری را مشاهده میکنیم که از پلاستیک ساخته شده اند. صنعت پلاستیک در سال های اخیر از پیشرفت قابل توجهی برخوردار بوده است.. در طی این سال ها هر روز شاهد ظهور ایده هایی نو در این عرصه بوده ایم. ایده هایی که منجر به مقاومت بهتر محصولات، کاهش هزینه تمام شده و در کل تاثیرگذار تر شدن محصولات پلاستیکی شده است.. یکی از پلاستیک های معروف در دنیا PVC است. که در ساخت بسیاری از وسایل از جمله انواع لوله های فاضلابی، برقی و حتی آبیاری از آن است.فاده میکنند. یکی از ایده هایی که نسبت به مقاوم کردن پلیمر PVC به وجود آمد، ساخت پلیمر CPVC بود. این پلیمر با اضافه کردن کلر به PVC ساخته می شود. اینک ساخت لوله های CPVC در بسیاری از کشورهای صنعتی از رشد چشمگیری برخوردار است. اما متاسفانه هنوز در ایران آن طور که باید و شاید شناخته شده نیست و هیچ تولید کننده ای برای آن وجود ندارد.

یکی از مهترین ویژگی این محصول وزن سبک این محصول است. که شما به راحتی میتوانید آنرا جابجا کنید. حتی زمانی که در مزرعه یا زمین خود قرار داده اید میتوانی به راحتی آن را جمع کرده و در جای دیگری است.فاده کنید. به عنوان مثال برای افرادی که در زمین های است.یجاری کار میکنند و بعد از مدتی از آن زمین به زمین دیگری خواهند رفت بسیار مناسب است. زیرا که میتوانند آن لوله ها را به راحتی به زمین جدید منتقل کنند.



( فروش ) های دیگر