فروش خط توليد ورق رنگي PET در بومهن

Color PET sheet production line-1
Color PET sheet production line-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اگر امروزه به سراغ این بنا بیایید، متوجه تخریب شدن آن خواهید شد و دلیل آن به اقدامات شاه اسماعیل صفوی برمی‌گردد. طبق مدارک موجود، شاه صفوی برای سرکوب شخصی به نام امیرحسین کیای چلاوی، به قلعه گلخندان حمله کرد و پس از تسخیر آن و قتل تمام ساکنانش، دستور به تخریب قلعه داد.

از آن‌جایی که بومهن در منطقه‌ای کوهپایه‌ای قرار گرفته، در فصل‌های بهار و تابستان هوای بسیار مطبوعی دارد. از همین رو می‌توانید به گردش در تمامی روستاهای اطراف این منطقه بپردازید و از تک تک لحظات سفرتان لذت ببرید. فصل زمستان دمای هوای در بومهن کاهش پیدا می‌کند و بارش برف، مسیر جاده را لغزنده می‌کند. به همین دلیل ممکن است. عده‌ای ترجیح به سفر نکردن در چنین مسیری دهند. البته اگر علاقه به برف و مواجهه با چالش‌ها دارید، باز هم می‌توانید به این منطقه سفر کنید و حتی در ادامه مقصد‌های چون پیست آبعلی را هم در برنامه بگذارید.

منطقه بومهن منطقه‌ای قدیمی است. و وجود آثار تاریخی در توابع آن، اثبات‌کننده این مسأله است.. در سمت جنوب این شهر دهستانی به نام گلخندان وجود دارد و واقع شدن قلعه‌ای تاریخی در این روستا (که ماجراهای مهمی را هم از سرگذرانده)، اهمیت بسزایی به آن‌جا بخشیده است.. از اهمیت این دژ همین بس که طبق اسناد تاریخی، در قرن نهم هجری قمری یکی از حاکمان محلی به نام ملک کاووس پس از شورش در برابر حکومت مرکزی به این‌جا پناه آورد.


سپس غلتک های ویژه، دو سطح ورق را برس می زند. این فرآیند یکبار دیگر تکرار شده و ورق پس از شستشو با آب توسط دمش هوای گرم، کاملاً خشک می شود. در انتهای این مرحله برای بهبود مقاومت خوردگی و افزایش چسبندگی رنگ به سطح ورق، ماده شیمیایی مناسبی روی دو سطح ورق، اعمال شده و در دمای مناسب خشک می شود. انجام این مرحله باعث می شود که پوشش رنگی حین فرآیندهای شکل دهی بعدی از سطح ورق پوسته نشود. سپس ورق جهت اعمال رنگ وارد قسمت پوشش دهی می شود.

در این قسمت ابتدا رنگ اولیه (پرایمر) از جنس پلی است.ر و رنگ Back Coat به ترتیب روی سطح بالایی و زیرین ورق اعمال و جهت پخت رنگ، ورق رنگی وارد کوره می گردد. پس از پخت کامل، ورق سرد شده، رنگ نهایی از جنس پلی است.ر، پلی وینیل ایدین فلوئوراید، اپوکسی، پلی وینیل کلراید و پلی یورتان توسط غلتک روی ورق اعمال و عملیات پخت انجام می گردد.

در این مقاله از آهن‌آنلاین به شرح فرآیند تولید ورق رنگی پرداختیم. با توجه به مطالب عنوان شده می‌بینیم که کیفیت ورق رنگی در هر کاربردی اعم از صنعتی و ساختمانی بسیار مهم است.. در کیفیت این محصولات مواردی مانند کیفیت و جنس رنگ مورد است.فاده جهت پوشش زیرین (پرایمر) و رویی، کیفیت ورق گالوانیزه و کیفیت آماده‌سازی سطح فلز تاثیرگذار هستند. بنابراین هنگام خرید ورق رنگی علاوه بر ظاهر و سطح ورق، می‌بایست به موارد دیگری نیز توجه داشت. شما چه تجربه‌ای در زمینه خرید ورق رنگی دارید؟ هنگام خرید این محصولات به چه نکاتی توجه می‌کنید؟



( فروش ) های دیگر