فروش خط توليد ورق سفال بام و موجدار پوشش بام pvc در شرق تهران

The production line of corrugated roof tiles and pvc roof covering-1
The production line of corrugated roof tiles and pvc roof covering-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


انتخاب یک محله مناسب برای زندگی دغدغه همیشگی ما بوده است.. خصوصا در سال‌های اخیر با تبدیل شدن زمین و مسکن به یک کالای سرمایه‌ای، این دغدغه مهم‌تر هم شده است. و بسیاری از افراد سعی دارند پول خود را برای خرید خانه در جایی صرف کنند که بیشترین سود را برایشان داشته باشد. البته همیشه هم سودِ بیشتر، عامل انتخاب منطقه برای خرید یا اجاره خانه نیست و عواملی مانند میزان توسعه‌یافتگی، قیمت منطقه، آب‌وهوا و شرایط زیست‌محیطی نیز در انتخاب افراد تاثیر دارند؛ بنابراین برای

بلوار هنگام که در منطقه قرار گرفته است. بیشتر به دلیل میزبانی بوستان جنگل لویزان شناخته می شود و یک خیابان شمالی &#; جنوبی به حساب می آید. این بلوار که پیش از این به عنوان متری زند شناخته می شد یکی از اصلی ترین محله های شرق تهران به حساب می آید که از نظر شهرسازی اهمیت بسزایی دارد. بلوار هنگام بین دو بزرگراه شهید بابایی و رسالت قرار گرفته و ساکنین می توانند با است.فاده از خطوط مختلف اتوبوسرانی در این محله رفت و آمد کنند.

شهریور و مهر را می‌توان ماه‌های رونق خرید و فروش خانه دانست. از سال‌های قدیم در شهر تهران شاهد افزایش خرید و فروش در پایان تابستان و آغاز پاییز بوده‌ایم. هر چند در سال‌های اخیر میزان خرید و فروش منازل مسکونی در این ایام نسبت به گذشته کاهش یافته است. اما هنوز هم بیشترین تعداد نقل و انتقال مسکن در دو ماه شهریور و ماه مهر ثبت می‌شود.


ورق رنگی از ورق گالوانیزه تولید می شود که قسمت روی ورق در دو مرحله به ضخامت ۵ الی میکرون و قسمت پشت آن نیز در یک مرحله به ضخامت ۵ الی میکرون پوشش پلی است.ر به صورت کوره ای رنگ آمیزی می گردد. ورق گالوانیزه رنگی، ضمن زیبایی خاص، از زنگ زدگی و پوسیدگی ورق جلوگیری کرده و مقاومت بسیار بالایی ایجاد می نماید. ورق های گالوانیزه رنگی فولادیار کوروش با ضخامت . الی . میلیمتر و با رنگ متنوع ارائه  می گردد.

وزن یک سقف با در نظر داشتن باری که به سازه وارد میکند از اهمیت بالایی برخوردار است.، هرچه یک سقف در حین حفظ مقاومت، وزن سبک تری داشته باشد، برتری محصول شمرده میشود. ورق های پی وی سی با توجه به جنس پلیمری خود به صورت ذاتی سبک هستند. این پوشش،

به طور یقین سهولت و سرعت اجرا در زمانبندی و هزینه های پروژه بسیار حائز اهمیت بوده و تعیین کننده میباشد. ورق های PVC با توجه به کشش سطحی مناسب و برگشت پذیری عالی(آزمون خمش و کشش) آرامش خاطر و اطمینان کافی را برای مجری نصب فراهم آورده تا به راحتی روی ورق ها حرکت نموده و عملیات اجرا را انجام دهد که این امر موجب بالا رفتن سرعت اجرا شده و همچنین فرایند انتقال ورق ها به بالای سازه به دلیل وزن کم و انعطاف مناسب این ورق ها به سهولت و سرعت بالایی امکان پذیر می باشد.



( فروش ) های دیگر