فروش خط توليد ورق فوم چوب پلاست PVC در بومهن

PVC wood plastic foam sheet production line-1
PVC wood plastic foam sheet production line-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


برای تأمین کالاهای مورد نیازتان در بومهن هیچ نگران نباشید. انواع فروشگاه‌های مختلفی در این شهر وجود دارد که مواد خوراکی، ابزار و سایر کالاها را ارائه می‌کند. همچنین فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش در بومهن شعبه دارد و می‌توانید با خیال راحت محصولاتی که می‌خواهید را تهیه نمایید. جدای از این موارد، بسیاری فروشندگان محلی وجود دارند که محصولات باغی و صنایع دستی را هم عرضه می‌کنند.

اگر امروزه به سراغ این بنا بیایید، متوجه تخریب شدن آن خواهید شد و دلیل آن به اقدامات شاه اسماعیل صفوی برمی‌گردد. طبق مدارک موجود، شاه صفوی برای سرکوب شخصی به نام امیرحسین کیای چلاوی، به قلعه گلخندان حمله کرد و پس از تسخیر آن و قتل تمام ساکنانش، دستور به تخریب قلعه داد.

از آن‌جایی که بومهن در منطقه‌ای کوهپایه‌ای قرار گرفته، در فصل‌های بهار و تابستان هوای بسیار مطبوعی دارد. از همین رو می‌توانید به گردش در تمامی روستاهای اطراف این منطقه بپردازید و از تک تک لحظات سفرتان لذت ببرید. فصل زمستان دمای هوای در بومهن کاهش پیدا می‌کند و بارش برف، مسیر جاده را لغزنده می‌کند. به همین دلیل ممکن است. عده‌ای ترجیح به سفر نکردن در چنین مسیری دهند. البته اگر علاقه به برف و مواجهه با چالش‌ها دارید، باز هم می‌توانید به این منطقه سفر کنید و حتی در ادامه مقصد‌های چون پیست آبعلی را هم در برنامه بگذارید.


در مرحله ی بعد مواد به سمت دستگاه کشنده؛ هدایت شده تا در ضخامت مناسبی کشیده شوند و به یک ورق بزرگی تبدیل شوند. ضخامت است.اندارد فوم پی وی سی ، و میلیمتر است.. شما بستگی به نوع نیاز مشتری خود، دستگاه را می‌توانید در یکی از این اعداد تنظیم کنید.

امکان تولید فوم پی وی سی، در انواع رنگ ها با داشتن قابلیت روکش کردن روی انواع مواد از جمله، چوب، ام دی اف و &#; و قابليت انعطاف و فرم دهی بالا، داشتن قابلیت چسب پذیری عالی و مقاوم بودن در برابر اشعه ماورا بنفش از دیگر مزیت های آن محسوب می‌ شود.

کد آیسیک مخفف International Standard Industrial Classification (سیستم بین المللی طبقه بندی است.اندارد صنایع) است.. کد گذاری به عنوان روش ساده و دقیق برای تعیین هویت کالا، قطعات ، مدارک و اموال ، سالها است. که در سطح شرکت هاو زنجیره های تأمین مورد است.فاده قرار می گیرد.



( فروش ) های دیگر