فروش خط توليد ورق فوم PSP در شهر جدید اندیشه

PSP foam sheet production line-1
PSP foam sheet production line-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


نقشه اندیشه شبیه به مثلث است.. اضلاع جنوبی و غربی آن هریک در حدود ۵ کیلومتر و ضلع شمالی &#; شرقی آن حدودا کیلومتر طول دارند. از غرب همجوار با فردیس کرج از جنوب محدود به جاده ملارد ـ شهریار و از شرق محدود به جاده شهریار ـ کرج می شود. البته قسمت هایی از شهرهای شهریار و کرج (شهرک های صدف و کوثر) در این محدوده قرار دارند، لذا گاهی تسامحا جزو اندیشه معرفی می شوند.

شهرک اندیشه در ابتدا برای جذب جمعیت مازاد کلانشهر تهران تأسیس شد. همچنین از تأسیس این شهر نتایج بسیار خوبی نیز به دست آمد؛ از جمله می‌توان به جلوگیری از افزایش حاشیه نشینی در شهر تهران و کاهش ناهنجاری‌های احتمالی در حاشیه جنوب غرب تهران اشاره کرد. همچنین با تأسیس شهرک اندیشه برای شهروندان امکان خرید خانه در موقعیت جغرافیایی و فرهنگی مناسب، با هزینه‌ای بسیار مناسب‌تر از مناطق شهر تهران نیز فراهم شد.

مدارس گوناگون با کیفیت آموزشی بالا و فضای آموزشی وسیع، مدارس دولتی و غیر دولتی، زمین‌های ورزشی و زمین‌های بازی مناسب کودکان و تمامی شعب بانک‌های مورد نیاز شما، مراکز درمانی شبانه روزی و داروخانه و تعداد محدودی مطب تخصصی به شما خدمات اولیه پزشکی را خواهد داد.


ما ساختار صنعت را تنظیم می کنیم و مقیاس تولید دستگاه اکستروژن پلاستیکی ورق ps را به طور مداوم گسترش می دهیم تا قدرت توسعه شرکت ما را در قرن جدید افزایش دهیم. ما یک برنامه است.راتژیک علمی و پایدار تشکیل داده ایم. ما بر اساس هزینه کم و کارایی بالا ، از طریق انواع بهینه سازی برای افزایش کارایی ، اجرای مسیرهای توسعه متنوع ، کار خوبی را انجام می دهیم.

برای راه اندازی خط تولید فوم پی وی سی ابتدا باید به سراغ بررسی و خرید مواد اولیه ان بروید. خوشبختانه مواد اولیه تولید فوم پی وی سی، در ایران به راحتی پیدا می‌ شود و دیگر نیازی نیست بابت در دسترس بودن مواد اولیه آن نگران شد. شما برای راه اندازی خطوط تولید فوم پی وی سی، می‌توانید از شرکت های ساخت محصولات شیمیایی برای خرید انواع پایدار کننده های حرارتی، ماده شیمیایی کلسیم کربنات تیتان، واکس ها، فومیزه و انواع فوم اقدام کنید. بسته به نیاز بازار نیز می‌تواند یا فوم ساده و یا فوم مرکب خریداری نمایید البته بهتر است. بدانید که فوم ساده مصارف بالاتری دارد و فوم مرکب نیز برای مصارف محدودتر با قیمت بیشتری عرضه می‌ شود.

پی وی سی (PVC)، مخفف پلی وینیل کلراید می باشد؛ که در حال حاضر این ماده شیمیایی جز پرکاربردترین و اصلی ترین محصولات صنعت پتروشیمی محسوب می ‌شود. یکی از محصولات ویژه آن فوم پی وی سی که کاربرد وسیعی در ساختمان سازی، طراحی دکوراسیون، ساخت تجهیزات و &#; دارد. به همین دلیل بسیاری از افراد به سراغ راه اندازی خط تولید فوم پی وی سی می ‌روند. اکنون در صورتی که شما هم قصد دارید، در این حوزه ورود پیدا کنید؛ پیشنهاد می ‌کنیم که تا اخر این راهنمای راه اندازی خط تولید فوم پی وی سی همراه ما باشید.



( فروش ) های دیگر