مشاوره و اجرا خط توليد ورق فوم PSP در شهر جدید اندیشه

PSP foam sheet production line-1
PSP foam sheet production line-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اندیشه یکی از گزینه های مناسب سرمایه گذاری و خرید خانه ارزان در اطراف تهران محسوب می شود. تمامی فازها دارای امکانات رفاهی و زیر ساخت های شهری مناسب بوده و بیشتر ساکنین آن را اقشار فرهنگی و کارمندان شاغل در کارخانه ها تشکیل می دهد. فاز یک برای سرمایه گذاری و خرید خانه ارزان به نسبت فازهای دیگر گزینه مناسبی است.. اگر قصد سرمایه گذاری در واحدهای مسکونی با متراژ بالاتر از متر را دارید به سراغ شهرک راه آهن در فاز دو بروید. این منطقه قابلیت پیشرفت بالایی دارد و رشد قیمت مسکن در آن دور از انتظار نیست.

این فاز با مساحت بالغ بر هکتار، از نظر موقعیت قرار گیری و امکانات شهری شرایط مطلوب تری نسبت به سایر فازها دارد. شهرک صدف واقع در فاز سه، یکی از بهترین مکان های شهر جدید اندیشه جهت سکونت است.. یکی از دلایل اهمیت این شهرک، وجود بیمارستان فوق تخصصی نور در آن است..

&#; امتناع از ایجاد معابر خودرویی متقاطع (به شکل موزاییکی) در مناطق مسکونی جهت کاهش انگیزه تردد برای خودروهای گذری و افزایش امنیت و آرامش مناطق مسکونی. شبکه کوچه ها و خیابانهای فرعی در مناطق مسکونی اغلب به نحوی طراحی شده که از عبور خودروهای نا مرتبط با ساکنین و از سرعت گرفتن خودروها پیشگیری شود (مثلا با ایجاد قوس، بن بست و پیچیدگی در شبکه معابر فرعی).


قبل از اینکه بگوییم که برای راه اندازی خطوط تولید فوم پی وی سی باید چه دستگاه هایی را خریداری کنید؛ بهتر است. با نحوه ساخت این ورق ها آشنا شوید. نحوه تولید این ورق های بسیار پرکاربرد، به این شکل است. که ابتدا مواد اولیه ذکر شده، در دستگاه مخصوصی تحت عنوان میکسر ریخته و با هم ترکیب می ‌شوند. بعد از ان ماده ی به دست آمده به سمت دستگاه اکسترودر هدایت می‌شود.

جدا از تمامی مزیت های آن، قیمت مقرون به صرفه هر ورق فوم پی وی سی، باعث جلب نظر بسیاری افراد شده است.. در واقع همه‌ی این مزیت‌ها و دلایل محبوبیت فوم pvc دست به دست هم داده اند تا، افرادی به فکر راه اندازی خطوط تولید فوم پی وی سی بیفتند.

فوم پی وی سی، مزیت های زیادی دارد که به تبع باعث شده که از آن در صنایع گوناگونی است.فاده شود. در واقع به دلیل پرکاربرد بودن آن، سالانه خطوط تولیدی فوم پی وی زیادی چه در ایران و چه در کشور های دیگر تاسیس می‌شود و از آن سود قابل توجهی به دست می ‌آورند. علت همه ی این اتفاق ‌ها هم از مزیت ‌های آن ناشی می‌ شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر