فروش خط توليد ورق فوم XPS توسط گاز CO2 در شرق تهران

XPS foam sheet production line by CO2 gas-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


محله های شرق تهران از جمله بخش هایی است. که که همیشه میزبان بسیاری از گردشگران و توریستان بوده است.. در واقع محله های شرق تهران تعداد بسیار زیادی از جاذبه های گردشگری و تفریحی را در درون خود جای داده اند. در ادامه این مطلب همه چیز را درباره محله های شرق تهران و همچنین جاذبه های گردشگری و تفریحی آن بیان کرده ایم. علاوه بر این، به مشخصات این محله ها و همچنین معرفی مناطق موجود در شرق تهران نیز پرداخته ایم. اگر قصد دارید که با شهر تهران، این پایتخت محبوب بیشتر آشنا شوید و همچنین برای بازدید و گردشگری در آن، با تمامی محله ها و مناطق آن آشنا باشید، پیشنهاد می کنیم مطالعه این مطلب را از دست ندهید. یقینا با مطالعه این مقاله در خصوص محله های شرق تهران می توانید با ویژگی ها و جاذبه های گردشگری موجود در این بخش‌ها بیشتر آشنا شوید.

نظام آباد را بسیاری به عنوان محله اصیل و قدیمی تهران یاد می کنند که در محدوده منطقه و ۸ قرار گرفته است.. از آنجایی که در دوران پهلوی نظامیان ارتش شاهنشاهی در این محله مستقر شده بودند بسیاری از محلی ها اسم این منطقه را نظام آباد گذاشته و از آن پس این نام در تهران همگیر شده است.. نظام آباد که امروزه به دلیل دسته های عاشورا و محرم خود شناخته می شود گاهی اوقات نیز به دلیل وجود خانه های خاص مشهور شده است.. در چند سال اخیر ساخت و سازهای تجاری در این منطقه رونق پیدا کرده و تیراژه یکی از مهمترین فازهای گسترش بخش تجاری در این منطقه می باشد

محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند، جاذبه های گردشگری متعدد و همچنین مراکز خرید و مجتمع های تجاری و اداری بسیار زیادی را در خود قرار داده اند. از جمله مهم ترین مراکز خرید موجود در این محله ها می توان به مجتمع تجاری آبان، مجتمع تجاری صدف، مجتمع تجاری کیش، پاساژ میلاد قائم، مرکز خرید شکوفه، مرکز خرید کساء، مجتمع خرید هزار چین، متجمع تجاری پانوراما، و بسیاری دیگر از پاساژ ها و مراکز خرید اشاره کرد. 


R-value این نوع عایق . در هر اینچ می باشد. اسپری Icynene به جای مواد شیمیایی مخرب ازن از آب برای پخش شدن است.فاده می کند. Icynene در طی ثانيه اول پاشش تا برابر اندازه اصلی آن انبساط می یابد. این حجم انبساط تمام شکاف های کوچک در اطراف سوکت های الکتریکی را پر می کند و برای رسیدن به مناطق بسیار سخت مناسب است..عایق فوم اسپری Icynene اجازه عبور آب را می دهد بر خلاف فوم های سلول بسته که اجازه عبور آب را نخواهند داد.گسترش شیمیایی Icynene بوسیله دی اکسید کربن تولید شده در واکنش بین آب و مواد ایزوسیانات ایجاد می شود. Icynene پس از اجرا، گازهای مضر را آزاد نمی کند.بر خلاف دیگر مواد عایق که بصورت فوم اسپری می شوند، Icynene در طول زمان گازهای درونش را خارج نخواهد کرد و کارایی خود را بدون از دست دادن R-Value سالیان سال حفظ خواهد کرد. ثابت بودن R-Value به معنی صرفه جویی در انرژی در طول عمر ساختمان همانند روز اول است. و نیازی به افزودن عایق اضافی نیست و Icynene نیازی به تجدید یا ترمیم در آینده نخواهد داشت. طول عمر Icynene همچنان به کاهش تاثیر است.فاده از مواد شیمیایی بر محیط زیست برای آیندگان کمک خواهد کرد.اشتعال پذیری ایزوسانات نسبتا کم است..Icynene حاوی CFC نیست. کلروفلوئوروکربن ها در دهه توسعه یافتند و اکنون عامل تخریب لایه اوزون هستند. CFC می تواند برای سال در اتمسفر باقی بماند.Icynene حاوی هیچ HFC یا HCFC نیست، اگر چه HCFC ها برای محیط زیست بهتر از CFC هستند اما هنوز به لایه اوزون آسیب می رسانند. گاز کلروفلوروکربن درهیچ محصولی از Icynene است.فاده نمی شود.Icynene حاوی ترکیبات آلی فرار ارگانیک (VOC) نمی باشد، بسیاری از VOC ها برای سلامتی انسان خطرناک هستند یا سبب آسیب رساندن به محیط زیست می شوند.فرمالدهیدها یک ماده با ساختاری مشترک برای سنتز ترکیبات پیچیده تر و مواد مختلف است. و بسیار سمی می باشد و از روش های مختلف جذب بدن می شود. Icynene حاوی عناصر فرمالدئید نیست.شاخص پتانسیل گرمایش جهانی زمین برای Icynene برابر عدد یک است..

EPS نوعی فوم پلی است.ایرن است. که سفید رنگ می‎باشد و از دانه‎های گرانول انبساطی پلی است.ایرن درست می‎شود. عامل انبساطی در تشکیل این فوم ماده اشتعال ‎زای پنتان می‏باشد که عمده کاربرد این عایق (EPS) جهت صنایع بسته بندی، جعبه‎های عایق حمل غذا (COLD BOX) و ماکت سازی و... می‎باشد.

سفید یا زرد رنگ می باشد. حفره ها را بوسیله منبسط شدن پر می کند اما به آرامی گسترش می یابد و از آسیب رساندن به دیوار جلوگیری می کند. مقاومت در برابر آب، اما در برابر بخار آب نفوذ پذیر است.. مقاوم در برابر آتش است. ولی برخی از انواع عایق پلی اورتان قادر به ریختن هستند.



( فروش ) های دیگر