میزان تردد وسایل نقلیه در خیابانهای شرق تهران متفاوت است.. ترافیک در برخی از خیابانها همچون حجربن عدی(تهرانپارس)، آیت(نارمک)، پیروزی، رسالت، نبرد، جانبازان(گلبرگ)، گلشن دوست و فرجام در ساعات خاصی از شبانهروز زیاد است. و حتی در روزهای منتهی به عید و تعطیلات این ترافیک سنگین میشود. اما اگر به منطقه شرق و نقشه آن مسلط باشید میتوانید به راحتی با استفاده از کوچههای فرعی راه مناسب را برای خود پیدا کرده و از ترافیک تا حدی دور شوید. البته بزرگراههای امام علی، باقری و بسیج را باید به این لیست اضافه کنید.
اصلی ترین خیابان و محله شرق تهران بدون شک تهرانپارس می باشد که ساخت و ساز در آن از سال و پس از آن که ارباب هرمز این محله را خریداری کرد آغاز شده است.. تهرانپارس دارای چهار فلکه اصلی می باشد که هر یک از این فلکه ها با است.فاده از بلوار آرش به یکدیگر متصل می شوند. امروزه به دلیل مصوبه های مختلف توسعه شهرسازی این فلکه به صورت کلی تغییر ماهیت داده اند و ساختار این محله تغییر یافته است..
محله های شرق تهران واقع در منطقه نیز وسعت بسیار زیادی را در بر گرفته اند. در واقع این منطقه، مرز شرقی شهر تهران را تشکیل می دهد و دارای جاذبه های گردشگری و تفریحی متعدد بوده و همچنین زیباترین محله های شرق تهران را درون خود قرار داده است.. جالب است. بدانید که تعدادی از محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند، منطقه را نیز تشکیل می دهند و در نتیجه می توان گفت که از مهم ترین محله های شهر تهران به شمار می آید.
اولین و مهم ترین روش برای تولید ورق های گالوانیزه، متد گالوانیزه حرارتی است.. در این روش، فولاد یا آهن در یک است.خر از مذاب روی که دمای آن در حدود ۸ درجه فارنهایت ( درجه سانتیگراد) است.، فرو برده می شود. این حمام مذاب یک پیوند متالورژیکی بین روی و فولاد ایجاد می کند. پس از خارج کردن فلز از است.خر مذاب، فولاد نسبت به قرار گرفتن در معرض جو واکنش نشان می دهد و روی خالص با اکسیژن مخلوط شده تا اکسید روی تشکیل شود.
فراهم کردن تختال های اولیه، نخستین گام از تولیدات نورد می باشد. است.فاده از روش ریخته گری مداوم یک پدیده بسیار مهم و پیشرفته متالوژیکی است. که در آن سرعت تولید تختال بسیار افزایش می یابد و کیفیت متالوژیکی آن نیز به دلیل یکنواختی و همگونی تولید بهبود می یابد. یکنواختی و بی عیب بودن تختال ها سبب می شود که ضایعات تولید در هنگام نورد کمتر و تولید اقتصادی تر شود.
مذاب روی با سطح فولادی که تمیز شده است. واکنش داده و لایه ای از آلیاژ روی ،آهن را که پیوند بسیار قوی با سطح فولاد برقرار کرده را تشکیل می دهد.پوشش گالوانیزه در الیدقیقه ابتدایی ورود به حمام مذاب تشکیل می شود که در هر حال به ضخامت فولاد بستگی دارد.
در نورد قطعه ها با سطح مقطع مستطیل شکل مانند شمش، تختال، صفحه و ورق، کاهش در ضخامت نه تنها سبب کشیدگی و افزایش طول می گردد بلکه در شرایطی پهنای قطعه را نیز افزایش می دهد. این افزایش پهنا به تعریض یا پخش عرض معروف است. و میزان آن بستگی به ابعاد سطح مقطع و شرایط نورد از جمله درصد کاهش ضخامت، قطر غلتک، اصطکاک بین قطعه کار و غلتک، سرعت نورد، کیفیت، جنس و دمای قطعه کار دارد. جریان فلز در جهت عرض ورق بستگی به موقعیت ذره بر روی آن دارد. نقاط مرکزی ورق به دلیل تقارن و همچنین مقاومت ذرات کناری، تمایل به جریان در جهت نورد دارند در مقابل ذرات کناری ورق به دلیل کاهش مقاومت ذرات مجاور آن ها و همچنین نزدیک بودن مقاومت اصطکاکی در هر دو جهت طول و عرض در عین حرکت در جهت طولی؛ به جریان در جهت عرض نیز تمایل دارند که این مساله باعث وقوع پدیده تعریض می گردد.
برخلاف متدهای قبلی، در این روش فلز در یک مخزنی از روی مذاب فرو برده نمی شود. در عوض، یک جریان الکتریکی به یک محلول الکترولیتی (سولفات روی) که بعداً بر روی فلز است.فاده خواهد شد، اعمال می شود. در صنعت خودروسازی برای تولید بدنه خودروها از ورق های فولادی الکتروگالوانیزه است.فاده می شود. دلیل این امر این است. که ضخامت لایه محافظتی در این روش کمتر از لایه محافظتی در روش گالوانیزه حرارتی است.. بنابراین، رنگ آمیزی ورق ها آسان تر خواهد بود.