فروش خط توليد ورق يک و چند لايه در شهر جدید اندیشه

Single and multi-layer sheet production line-1
Single and multi-layer sheet production line-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


نقشه اندیشه شبیه به مثلث است.. اضلاع جنوبی و غربی آن هریک در حدود ۵ کیلومتر و ضلع شمالی &#; شرقی آن حدودا کیلومتر طول دارند. از غرب همجوار با فردیس کرج از جنوب محدود به جاده ملارد ـ شهریار و از شرق محدود به جاده شهریار ـ کرج می شود. البته قسمت هایی از شهرهای شهریار و کرج (شهرک های صدف و کوثر) در این محدوده قرار دارند، لذا گاهی تسامحا جزو اندیشه معرفی می شوند.

اگرچه از لحاظ جغرافیایی این شهر در محدوده اقلیم گرم و خشک قرار دارد لاکن مجاورت آن با کوهپایه های جنوبی البرز و قرار داشتن آن در مسیر بادهای معروف شهریار علاوه بر آن که منجر به آن شده که در اغلب ایام سال از هوای پاک و مطبوعی برخودار باشد همچنین در بسیاری از روزهای بهار و تابستان و بخشی از پاییز، وزش بادهای مذکور که از روی کشتزارهای است.انهای البرز و قزوین عبور می کنند لطافت و خنکای مطبوعی در هوای شهر ایجاد می کنند.

نکته مشترک در بین همه فازهای اندیشه این است. که در این فازهاعلاوه بر مجتمع‌ها و خانه‌های آپارتمانی، خانه‌های ویلایی در یک، دو و سه طبقه هم ساخته شده است. که به شهروندان این امکان را می‌دهد تا با هر نوع سلیقه‌ای، خانه مورد علاقه و البته مناسب شرایط خود را بتوانند برای خرید و یا


پس از اتمام فرایند گالوانیز گرم که با خروج قطعات از درون مذاب است.،آن ها را بلافاصله در آب و یا محلول دی کرومات سدیم غوطه ور می کنند،عملیات غوطه وری در محلول دی کرومات سدیم موجب خنک شدن قطعات می شود.به همین سبب به راحتی قابل انتقال بوده و سطوح نسبت به واکنش های بعدی غیر فعال گردیده و براق خواهند شد.

این روش فرایند ساده ای دارد به طوری که شمش فولادی با قرارگیری بین نوردهای چرخنده در بالا و پایین و اعمال فشار بر سطح این شمش و حرکت مداوم تغییر شکل می دهد.در فرایند تولید ورق فولادی به روش نورد سرد ابتدا قبل از نورد ،سطح شمش را اسید شویی کرده و لایه های اکسیدی سطح آن را پاک سازی می کنند.در نهایت نیز،ورق فولادی را تحت تاثیر عملیات حرارتی آنیلی شدن قرار می دهند.ورق فولادی خروجی از این قسمت که معروف به ورق فولادی روغنی است.،نسبت به ورق فولادی نوردگرم دارای کیفیت بالاتر و سطح بهتری است. که موجب کاربرد آن در جاهایی که ورق ظاهر کار را می سازد می شود.ورق روغنی پایه تولید ورق های گالوانیزه و به تبع آن ورق های رنگی می باشد.استاندارد ضخامت ورق روغنی بین ٫الی میلیمتر می باشد.هم چنین عرض است.اندارد آن ها نیز اغلب و ۵ سانتی متر است..ورق های روغنی بسته به عملیات حرارتی و نیز نوع آلیاژ به سه دسته زیر تقسیم بندی می شوند:

در این مرحله باید از مواردی است.فاده شود که قطعات را در مراحل آماده سازی و غوطه وری به طور معلق بتوان جا به جا کرد.لازم به ذکر است. قبل از شروع مراحل آماده سازی هر گونه آلودگی از جمله رنگ،گریس و…باید از سطح قطعات زدوده شود.نحوه قرارگیری و منافذ داخلی قطعات باید به نحوی باشد که محلول های شست و شو مذاب روی قادر باشد در تمامی نواحی قطعه جریان یابد.اجزاء سازه ها در هنگام طراحی باید به نحوی پیشبینی گردد تا منطقه و ناحیه ای بن بست نباشد تا هوا،محلول های شست و شو و در نهایت مذاب به آن دسترسی نداشته باشد.



( فروش ) های دیگر