فروش خط توليد ورق پلي کربنات PC در شهر جدید اندیشه

Polycarbonate PC sheet production line-1
Polycarbonate PC sheet production line-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهر اندیشه غیر از مرز شرقی که معادن ماسه حد فاصل آن با شهر قدس هستند از اطراف کاملا متصل به شهرهای دیگر (کرج، شهریار و ملارد) می باشد. از جنوب متصل به شهرهای شهریار و ملارد، از غرب متصل به فردیس کرج و ازشمال با دیگر شهرک های کرج همجوار می باشد.

سابقه فاز یک اندیشه به قبل از انقلاب بازمی گردد. این فاز از لحاظ ساختار با شهر های سنتی شباهت دارد. در حال حاضر فاز یک رسما از شهر اندیشه جدا شده و زیرمجموعه شهرداری شهریار می باشد. بنابر اکنون شهر اندیشه متشکل از ۵ فاز (فاز تا ) بوده و فاز یک جزو این شهر نمی یاشد. فازهای پنج گانه اندیشه حدودا دارای هکتار مساحت می باشد.

از جمله امکانات رفاهی این شهر نوپا و پر طرفدار می توان به وجود تعداد کافی مراکز درمانی شبانه روزی و داروخانه ها، مراکز تجاری، پارک ها و فضای سبز، پمپ بنزین، باشگاه های ورزشی و است.خر اشاره کرد؛ همچنین مدارس دولتی و غیرانتفاعی در مقاطع ابتدایی و متوسطه، مراکز آموزش عالی که شامل دانشگاه آزاد سماء و دانشگاه پیام نور واحد اندیشه است.، شعب بانک های دولتی، اداره پلیس و نیروی انتظامی، ایستگاه های آتش نشانی، کتابخانه های عمومی و فرهنگسرا، سالن سینما و مسجد برای پاسخگویی به نیاز ساکنین در حال ارائه خدمات هستند.


دومین مصرف کننده پلی کربنات، صنعت ساخت و ساز است.، به عنوان مثال برای نورهای گنبدی، شیشه های تخت یا منحنی، ورق های سقف و دیوارهای صوتی . از پلی کربنات ها برای ایجاد مواد مورد است.فاده در ساختمان ها است.فاده می شود که باید بادوام اما سبک باشند.

به هر حال هر چه محدودیت‌ها محیطی شدید‌تر باشد راه را برای تبدیل غیرفسژن‌ها به پلی‌کربنات هموارتر می‌شود. مضاف بر این در فرآیندهای سطحی از محلول‌هایی کلردار شده مانند متیلن کلرید است.فاده می‌کنند. این کار محدودیت‌ها را افزایش می‌دهد. همچنین از منظر اقتصادی هدردادن ماده کلرداری مانند فسژن و تبدیل آن به کلرید سدیم بهینه نیست. معمولاً برای اینکه کلر را به چرخه بازگردانند از سود سوزآور است.فاده می‌کنند که البته مشکلات زیست‌محیطی خود را دارد.

ورق پلی کربنات نیز مانند هر ساخته دست بشر دارای معایبی می‌باشد. علیرغم تمامی محاسن ذکر شده از ورق های پلی کربنات، یکی از بارزترین معایب آن را می‌توان به گرمایش بیش از حد فضای زیرین این ورق ها خصوصاً در ماه‌های گرم سال اشاره کرد. در هنگام آتش‌سوزی اگرچه شعله‌ور نمی‌شود ولی دودزا می‌باشد. در کنار شفافیت مشابه شیشه، از مسئله خش پذیری سطح ورق نیز نمی‌توان دوری کرد که خود باعث کدر شدن سطح ورق و خدشه دار شدن دید می‌گردد.



( فروش ) های دیگر