مشاوره و اجرا خط توليد ورق پلي کربنات PC در شهر جدید اندیشه

Polycarbonate PC sheet production line-1
Polycarbonate PC sheet production line-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اگرچه از لحاظ جغرافیایی این شهر در محدوده اقلیم گرم و خشک قرار دارد لاکن مجاورت آن با کوهپایه های جنوبی البرز و قرار داشتن آن در مسیر بادهای معروف شهریار علاوه بر آن که منجر به آن شده که در اغلب ایام سال از هوای پاک و مطبوعی برخودار باشد همچنین در بسیاری از روزهای بهار و تابستان و بخشی از پاییز، وزش بادهای مذکور که از روی کشتزارهای است.انهای البرز و قزوین عبور می کنند لطافت و خنکای مطبوعی در هوای شهر ایجاد می کنند.

اندیشه یکی از گزینه های مناسب سرمایه گذاری و خرید خانه ارزان در اطراف تهران محسوب می شود. تمامی فازها دارای امکانات رفاهی و زیر ساخت های شهری مناسب بوده و بیشتر ساکنین آن را اقشار فرهنگی و کارمندان شاغل در کارخانه ها تشکیل می دهد. فاز یک برای سرمایه گذاری و خرید خانه ارزان به نسبت فازهای دیگر گزینه مناسبی است.. اگر قصد سرمایه گذاری در واحدهای مسکونی با متراژ بالاتر از متر را دارید به سراغ شهرک راه آهن در فاز دو بروید. این منطقه قابلیت پیشرفت بالایی دارد و رشد قیمت مسکن در آن دور از انتظار نیست.

شهر اندیشه غیر از مرز شرقی که معادن ماسه حد فاصل آن با شهر قدس هستند از اطراف کاملا متصل به شهرهای دیگر (کرج، شهریار و ملارد) می باشد. از جنوب متصل به شهرهای شهریار و ملارد، از غرب متصل به فردیس کرج و ازشمال با دیگر شهرک های کرج همجوار می باشد.


به این ترتیب سالانه تقریباً یک میلیارد کیلوگرم پلی کربنات تولید می شود. بسیاری از دیول های دیگر به جای بیسفنول A آزمایش شده اند، به عنوان مثال ،-بیس (-هیدروکسی فنیل) سیکلوهگزان و دی هیدروکسی بنزوفنون . سیکلوهگزان به عنوان یک کومونومر برای سرکوب تمایل کریستالیزاسیون محصول مشتق شده از BPA است.فاده می شود. تترابرومبیسفنول A برای افزایش مقاومت در برابر آتش است.فاده می شود. تترمتیل سیکلوبوتاندیول به عنوان جایگزینی برای BPA ساخته شده است..

از جمله مزیت های پوشش پلی کربنات به جای شیشه هزینه کمتر ونیز وزن سبک‌تر آن می‌باشد. همچنین مقاومت بالای آن نسبت به پلاستیک باعث تقاضای روزافزون آن به عنوان پوشش در صنعت گلخانه گردیده‌است. پوشش پلی کربنات اغلب جهت پوشش قسمت‌های جلو، عقب و نیم دایره‌های مربوط یا کناره‌ها و سقف

یکی از مهم ترین معایب آن ایجاد گرمای بیش از حد فضای زیرین این ورق ها مخصوصا در ماه های گرم سال است.. در زمان آتش سوزی نیز اگرچه شعله ور نمی شود اما دودزا است.. از دیگر معایب می توان به خش پذیری سطح این ورق ها و نیز شفافیت کمتری که در مقایسه با شیشه دارند. همچنین بالا بودن قیمت آن ها( به دلیل دارا بودن پوشش ضد یو وی) اشاره کرد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر