مشاوره و اجرا خط توليد ورق چند لايه PP_PE_PS_EVA_EVOH در شهر جدید اندیشه

PP_PE_PS_EVA_EVOH multilayer sheet production line-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهر اندیشه غیر از مرز شرقی که معادن ماسه حد فاصل آن با شهر قدس هستند از اطراف کاملا متصل به شهرهای دیگر (کرج، شهریار و ملارد) می باشد. از جنوب متصل به شهرهای شهریار و ملارد، از غرب متصل به فردیس کرج و ازشمال با دیگر شهرک های کرج همجوار می باشد.

نقشه اندیشه شبیه به مثلث است.. اضلاع جنوبی و غربی آن هریک در حدود ۵ کیلومتر و ضلع شمالی &#; شرقی آن حدودا کیلومتر طول دارند. از غرب همجوار با فردیس کرج از جنوب محدود به جاده ملارد ـ شهریار و از شرق محدود به جاده شهریار ـ کرج می شود. البته قسمت هایی از شهرهای شهریار و کرج (شهرک های صدف و کوثر) در این محدوده قرار دارند، لذا گاهی تسامحا جزو اندیشه معرفی می شوند.

سابقه فاز یک اندیشه به قبل از انقلاب بازمی گردد. این فاز از لحاظ ساختار با شهر های سنتی شباهت دارد. در حال حاضر فاز یک رسما از شهر اندیشه جدا شده و زیرمجموعه شهرداری شهریار می باشد. بنابر اکنون شهر اندیشه متشکل از ۵ فاز (فاز تا ) بوده و فاز یک جزو این شهر نمی یاشد. فازهای پنج گانه اندیشه حدودا دارای هکتار مساحت می باشد.


سپس داخل دستگاه پرس اتو میشوند تا آماده چسب زنی شوند در مرحله چسب زنی که بسیار حائز اهمیت است. لایه ها به دو صورت غلطکی و اسپری آغشته به چسب می شوند سپس لایه های آغشته به چسب به صورت مقطع ( حالت تار و پود ) روی هم قرار میگیرند و در ضخامت های معین وارد دستگاه پرس می شوند و با تعیین میزان فشار و حرارت لازم و زمان پخت مناسب تبدیل به تخته چندلایی میشوند و در مرحله پایانی

مصرف کنندگان ورق های چندلایه همیشه با است.علام قیمت از چندین شرکت متفاوت تولیدی و عرضه کنندگان به دنبال قیمت ارزان جهت خرید و مصرف می باشند فلذا باید این قیمت مناسب توسط کارخانجات تولیدی و همچنین فروشندگان و توزیع کنندگان در نظر گرفته شود تا به بازار با ثبات تری دست پیدا کنند.

ورقها به دلیل است.حکام و مقاومت زیاد از زمانهای گذشته تا کنون مورد توجه و است.فاده در صنایع مختلف قرار گرفته است. و امروزه نیز کاربرد زیادتری نسبت به گذشته دارد و در برخی از صنایع به دلیل است.حکام بالا بجای تخته نئوپان و ام دی اف ( mdf ) از تخته چندلایی است.فاده می شود .



( مشاوره و اجرا ) های دیگر