مشاوره و اجرا خط توليد ورق چوب پلاست در بومهن

Wood plastic sheet production line-1
Wood plastic sheet production line-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


طبق سرشماری سال ، ۵٬۵ نفر جمعیت در بومهن زندگی می‌کنند. در بین جمعیت بومهن، علاوه‌بر قوم فارس، اقوام خراسانی، لر، کرد، مازنی و ترک نیز وجود دارند. این مسأله سبب شده تا در صورت ورود به شهر بومهن، احساس خوشایندی تجربه کنید و بتوانید با فرهنگ‌های مختلف نیز مواجه شوید.

در سمت چپ جاده تهران-دماوند شهری قرار دارد که در گذشته بخشی از دهستان‌های دماوند بوده است.. شهر بومهن یکی از خوش آب و هواترین شهرهای است.ان تهران محسوب می‌شود و همین امر، باعث جذب گردشگران به این منطقه شده است.. تهران تا بومهن ۵ کیلومتر فاصله دارد و همین نزدیکی باعث شده تا گردشگران با اجاره ویلا و سوئیت در بومهن روزهای آخر هفته خود را در آنجا بگذرانند.این شهر که در مسیر جاده هراز و فیروزکوه قرار گرفته است.. در شرق بومهن، رودهن و در سمت غرب آن، پردیس قرار دارد و این موقعیت، باعث شده که سفر به بومهن مسیر جذابی را پیشِ روی شما قرار دهد و بتوانید مقصدهای دیگری را نیز تجربه کنید.

برای تأمین کالاهای مورد نیازتان در بومهن هیچ نگران نباشید. انواع فروشگاه‌های مختلفی در این شهر وجود دارد که مواد خوراکی، ابزار و سایر کالاها را ارائه می‌کند. همچنین فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش در بومهن شعبه دارد و می‌توانید با خیال راحت محصولاتی که می‌خواهید را تهیه نمایید. جدای از این موارد، بسیاری فروشندگان محلی وجود دارند که محصولات باغی و صنایع دستی را هم عرضه می‌کنند.


قیمت خط تولید WPC ، قیمت خط تولید چوب پلاست خط تولید wpc با قالب درب چوب پلاست ، قالب چهارچوب پلی وود با اکسترودر کونیکال CM یا اکسترودر چوب پلاست دوماردون / میلی متر تولید چوب پلاست و یا برای مقاطع چوب پلاست کوچکتر از اکسترودر دومارپیچ / میلیمتر است.فاده می شود ، اکسترودر دومارپیچ cm چوب پلاست و اکسترودر کونیکال را می توان برای مقاطعی مثل درب WPC و تخته چوب پلاست است.فاده کرد. قالب پروفیل و پنل های چوب پلاستیک با است.یل آلمانی ساخت کشور چین می باشد و یا قالب های فولادی ایرانی گزینه های پیش رو در صنعت wpc می باشند. میکسر سرد و گرم مخصوص چوب پلاستیک / مناسبترین گزینه میکسر می باشد. مشاوره در زمینه فرمولاسیون چوب پلاست و راه اندازی خطوط تولید چوب پلاستیک WPC و نصب قالب wpc از خدمات تکمیل کننده اکسترودر پلاس فیدار می باشد. ( کلیه قالب ها و خطوط با گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه می گردند ) برای کسب اطلاعات بیشتر با قسمت فروش تماس حاصل فرمائید

همانطور که گفته شد، چوب‌های پلاست از مقاومت بسیاری بالایی در برابر شرایط جوی و همچنین حرارت بالا و قارچ و حشرات برخوردار شده است.. به همین دلیل صنایع مختلفی خواستار آن هستند. به طور کلی می‌توان بعد از تولید چوب پلاست از آن برای مصارف زیراستفاده کرد:

گروه صنعتي هیمورا بزرگترين توليد كننده انواع تجهیزات صنایع برودتی ، حرارتی و لبنیات در خاورميانه مي باشد. با همت كارمندان ، و متخصصان، كارگران و همچنين توزيع كنندگان سخت كوش، خوشنام و پشت كار مديران در كنار سرمايه گذاري تدريجي پايدار با وجود ناپايداري هاي اقتصادي موجود توانسته قدمی بزرگ در پیشرفت و توسعه صنعت و ساخت محصولات حرارتی ، برودتی و لبنیاتی بردارد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر