مشاوره و اجرا خط توليد ورق ژئوممبران پلي اتيلن در شهر جدید اندیشه

Polyethylene geomembrane sheet production line-1
Polyethylene geomembrane sheet production line-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهرک اندیشه در ابتدا برای جذب جمعیت مازاد کلانشهر تهران تأسیس شد. همچنین از تأسیس این شهر نتایج بسیار خوبی نیز به دست آمد؛ از جمله می‌توان به جلوگیری از افزایش حاشیه نشینی در شهر تهران و کاهش ناهنجاری‌های احتمالی در حاشیه جنوب غرب تهران اشاره کرد. همچنین با تأسیس شهرک اندیشه برای شهروندان امکان خرید خانه در موقعیت جغرافیایی و فرهنگی مناسب، با هزینه‌ای بسیار مناسب‌تر از مناطق شهر تهران نیز فراهم شد.

با توجه به این که این شهر نوبنیاد بوده و سابقه چندانی ندارد جمعیت آن عموما مهاجر بوده و اکثرا از تهران یا شهرهای مجاور به این شهر آمده اند. بافت جمعیتی متشکل از اقوام مختلف ایران بوده و از لحاظ درآمد بیشتر در محدوده دهکهای میانی و بالاتر می باشند. عمده ساکنین از کارکنان ادارات و کارخانجات بزرگ و یا افراد مستقل شاغل در مناطق صنعتی غرب است.ان تهران می باشند. طبق آخرین آمارهای رسمی جمعیت این شهر بیشتر از هزار نفر می باشد.

این فاز با مساحت بالغ بر هکتار، از نظر موقعیت قرار گیری و امکانات شهری شرایط مطلوب تری نسبت به سایر فازها دارد. شهرک صدف واقع در فاز سه، یکی از بهترین مکان های شهر جدید اندیشه جهت سکونت است.. یکی از دلایل اهمیت این شهرک، وجود بیمارستان فوق تخصصی نور در آن است..


در تولید ژئوممبران ها در کارخانه‌ها در اکثر مواقع از یکی از فرآیندهای روزن‌رانی یا اکستروژن (Extrusion) و غلتک‌زنی و پخش اندود (Spread coating) است.فاده می‌گردد. فرآیند روزن‌رانی روشی است. که در آن پلیمر مذاب به صورت ورقه‌های غیر مسلح خارج می‌شود و بلافاصله پس از خروج، هنگامی که ورقه ژئوممبران هنوز گرم است.، از طریق غلتک‌زنی به یک لایه الیافی متصل و یکپارچه تبدیل می‌گردد. در روش غلتک‌زنی که دومین روش متداول در تولید ژئوممبران است. با عبور یک لایه پلیمری داغ از بین غلتک های گرم، ورق ژئوممبران تولید می‌شود.

شرکت صنایع ورق ایران اولین تولید کننده انواع ژئوممبران PVC، ژئوممبران پلی اتیلن سنگین HDPE، ژئوممبران LLDPE و انواع ورق PVC سخت، ورق PVC نرم، ورق PVC سبک، ورق پلی اتیلن PE و ورق پلی پروپیلن PP، افتخار دارد طی سال گذشته محصولات خود را به پروژه های بزرگ و کوچک کشور ارایه نماید. ورق ها و ژئوممبرین های تولیدی این شرکت، همگی طبق است.انداردهای بین المللی حاکم بر صنعت پلاستیک تولید و عرضه می گردند.

در اواسط سال ۵ روشهای تولید در دماها و فشارهای پایین تر ارائه گردید که منجر به تولید پلی اتیلن با چگالی بالاتر، مقاومت مکانیکی برتر و تعداد زنجیرهای پلیمری بیشتر شد این مصنوع بعدها به عنوان پلی اتیلن سنگین (HDPE مخفف high density polyethylen) خوانده شد که نسبت به پلی اتیلن سبک و از نفوذناپذیری و مقاومت شیمیایی بیشتری برخوردار بود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر