فروش خط توليد ورق کامپوزيت چوب پلاست بادولايه PP در شهر جدید اندیشه

The production line of wood-plastic composite sheet with PP layers-1
The production line of wood-plastic composite sheet with PP layers-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


&#; امتناع از ایجاد معابر خودرویی متقاطع (به شکل موزاییکی) در مناطق مسکونی جهت کاهش انگیزه تردد برای خودروهای گذری و افزایش امنیت و آرامش مناطق مسکونی. شبکه کوچه ها و خیابانهای فرعی در مناطق مسکونی اغلب به نحوی طراحی شده که از عبور خودروهای نا مرتبط با ساکنین و از سرعت گرفتن خودروها پیشگیری شود (مثلا با ایجاد قوس، بن بست و پیچیدگی در شبکه معابر فرعی).

در مقابل، در شهر پرند مسکن مهر بزرگترین پروژه های خود را در اختیار متقاضیان مسکن گذاشته و همین امر موجب افزایش سریع جمعیت ساکن در آن شده است.؛ تا جاییکه امکانات شهری پاسخگوی نیاز ساکنین نبوده و نیاز به سرمایه گذاری و توسعه بیشتر در این بخش است.. پرند به دلیل محل قرار گیری خود در نزدیکی فرودگاه بین المللی امام خمینی و آزاد راه های تهران – قم و تهران- ساوه و راه اندازی خط متروی پرند و سهولت در رفت و آمد به تهران، حائز اهمیت بوده و آینده روشنی برای آن پیش بینی می شود

و اما فاز چهار، منطقه خانه های ویلایی البته با قیمتی کمتر از ویلاهای فاز سه است. و همینطور خانه های سازمانی که چند سال از عمر آنها می گذرد و تقریبا به تعادل قیمت رسیده اند و شاید برای سرمایه گذاران بخش مسکن چندان مناسب نباشند.


چند سازه يا مواد مرکب چوب پلاستيک موادي هستند ازطريق اختلاط انواع پليمرهاي ترمو پلاستيک‌ به عنوان ماتريس با الياف چوب و يا ديگر مواد « سلولزي» به عنوان فازتقويت‌کننده يا فيلر، ساخته مي‌شوند که داراي ظاهري شبيه به چوب بوده و در کاربرد ها اغلب به جاي چوب است.فاده مي شوند.

اين مواد پس از ترکيب در دستگاه هاي اکسترود تشکيل يک خمير قوام گرفته را مي دهند که ماده اوليه اين نوع کامپوزيت مي باشد . پس از تشکيل اين ماده اوليه و تهيه پروفيل ها و مقاطع مورد نياز هر نوع رزين و مواد ترکيبي نيز به آنها افزوده مي شود و در آخرين مرحله اين مواد در قالب ها شکل گرفته و خشک مي شوند .

کامپوزيتهاي چوبي پلاستيکيWood-plastic  composite  که امروزه به اختصار wpc  ناميده مي شوند ، کامپوزيتهايي هستند که از ترکيب موادي همچون الياف چوب طبيعي ، پلاستيک و ترموپلاستيک ها و نوعي آرد مخصوص ساخته مي شوند  .  چوب پلاستيک  polywood  نوع بسيار جديدي از اين گروه محصولات مي باشد که در توليد آن از دو بخش مواد است.فاده مي گردد . در بخش چوب از مواد اوليه اي مانند الياف تفاله ، پوسته بادام زميني ، بامبو ، کاه و در بخش پلاستيک از پلي اتيلن ، پي وي سي و پلي پروپيلن ها است.فاده مي شود .



( فروش ) های دیگر