مشاوره و اجرا خط توليد ورق PP با پودر تالک در شهر جدید اندیشه

PP sheet production line with talc powder-1
PP sheet production line with talc powder-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


ساخت این فاز از سال و با واگذاری قطعات زمین های ویلایی و آپارتمانی آغاز گردید، مساحت فاز دو بالغ بر هکتار بوده و فاصله آن از سایر فازها نسبتا زیاد است.. این فاز در شمال غربی فاز یک و غرب فاز سه واقع شده و اغلب واحدهای مسکونی در آن با متراژ بالا هستند.

&#; رعایت نسبتا مناسب است.انداردهای ساختمانهای مسکونی: منازل مسکونی عموما از نور گیر و تهویه مناسب برخوردار بوده (اغلب از دو طرف و بعضا از سه طرف با فضای باز در ارتباط هستند و است.فاده از پاسیو برای نورگیر ندرتا در بعضی ویلاها مشاهده می شود). برخورداری از تراس، انباری و پارکینگ (حد اقل به صورت غیر مسقف) عمومیت دارد. واحدهای دارای زیر بنای کمتر از متر در اقلیت و کمتر از دو خواب کمیاب هستند.

درضمن فاز سه از امکانات رفاهی، فرهنگی و ورزشی بسیار خوبی نیز برخوردار است.. فاز اندیشه دارای مراکز آموزشی و درمانی، مسجد، فروشگاه و مرکز خرید، باشگاه‌های ورزشی، فضای سبز و سینما است. که برای رفع نیازهای روزمره شما در دسترستان خواهد بود.


با توجه به اینکه در صنعت، همواره هزینه تمام شده محصول از اهمیت بالایی برخوردار است.، لذا سازگارکننده‌ای که درصد بهینه پایینی داشته باشد، قابلیت است.فاده در مصارف صنعتی را خواهد داشت. با افزودن PP-g-MA می‌توان کامپوزیت‌های با کیفیت و مقرون به صرفه‌ای تولید کرد، چرا که معمولاً درصد بهینه آن مقادیر پایینی می‌باشد. برای مثال در کامپوزیت‌های PP/%Talc، درصد بهینه گرافت ٫۵% گزارش شده‌ است. (شکل ).

افزودن PP-g-MA به کامپوزیت‌های PP/Talc، باعث بهبود جریان پذیری و خواص رئولوژیکی می‌شود، به طوریکه شاخص جریان مذاب (MFI) کامپوزیت‌های PP/%Talc با افزودن ٫۵ و % گرافت، به ترتیب به ٫ و g/min رسیده است. (نسبت به برای کامپوزیت‌های PP/%Talc بدون گرافت).

شکل خواص مکانیکی این نمونه‌ها را نشان می‌دهد. همان ‌طور که مشاهده می‌شود، با است.فاده از سازگار کننده PP-g-MA، حتی با کامپوزیت‌های بر پایه rPP نیز می‌توان به خواصی مشابه و یا در بسیاری از موارد بالاتر از نمونه‌های تجاری دسترسی پیدا کرد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر