فروش خط توليد پرسرعت لوله آب و گاز HDPE در شرق تهران

HDPE gas and water pipe production line-1
HDPE gas and water pipe production line-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


محله های شرق تهران یکی از شلوغ ترین و محبوب ترین بخش های شهر تهران می باشد. یکی از جالب ترین نکات در خصوص محله های شرق تهران این است. که دارای جاهای دیدنی بسیار زیادی می باشد. همانطور که می دانید، تهران شهری بسیار بزرگ می باشد که با داشتن منطقه، از جمله شهر های بسیار محبوب ایران به شمار می آید. اما امروزه این شهر به بخش های مختلفی تقسیم شده و در نتیجه هر کدام از بخش های این شهر، دارای ویژگی های متفاوتی می باشد. محله های شرق تهران یکی از این بخش هاست که با داشتن جاذبه های گردشگری متفاوت توجه افراد بسیاری را به خود جلب می کند.

وثوق‌الدوله یکی از پرنفوذترین رجال سیاسی در دوران قاجاریه بود که محله کنونی تهران نو را خریداری کرد و با تقسیم بندی اراضی خود تلاش می کرد کسب درآمد داشته باشد. این محله که امروزه به یکی از دسترس ترین منطقه های تهران تبدیل شده است. از طریق خطوط بی آر تی و مترو قابل دسترسی می باشد. تهران نو توسط مهندسین فرانسوی ساخته شده است. از این رو بسیاری آن را به‌عنوان پاریس تهران نیز عنوان می‌کنند.

یکی از مشهورترین، محبوب ترین و مهم ترین جاذبه های گردشگری که در محله های شرق تهران قرار دارد، بوستان جنگلی سرخه حصار می باشد. در واقع محله های شرق تهران با داشتن بوستان سرخه حصار اهمیت این منطقه را دو چندان کرده اند. جمله سایر جاذبه های گردشگری موجود در این منطقه می توان به پیست دوچرخه سواری سرخه حصار، دهکده تفریحی نرسی، پارک و بوستان اوستا، مقبره الشهدا واقع در نیروی هوایی سپاه، بوستان منوچهری، پارک خیام، مسیل جاجرود، بوستان آفتاب، بوستان ارشاد، بوستان ارغوان، پارک جنگلی ترنج، پارک ملی خجیر، بوستان بهاران، مجموعه تفریحی زنبق، مجموعه تفریحی نرگس، موزه برق، موزه تاریخی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، تماشاخانه قصر یاس، اشاره کرد. 


تولید این پلیمر در سال بالغ بر / میلیون تن بود که با رشد / درصدی درسال به / میلیون تن رسید و پیش‌بینی می‌شود که در سال این رقم به / میلیون تن درسال برسد. اما چیزی که جالب به نظر می‌رسد . این است. که پلی‌اتیلن سبک خطی به دلیل ویژگیهای منحصر بفردش چندسالی است. که مورد توجه قرار گرفته و روند رو به رشدی را در تولید طی می‌کند.

ابتدا مواد اولیه HDPE(توسط پتروشیمی ها در دسترس است.) همراه با افزودنی ها توسط موادکش وارد قیف تغذیه میشوند. مواد کش همچون یک جاروبرقی عمل کرده و مواد اولیه را با کشش وارد قیف تغذیه میکند. اهمیت است.فاده از موادکش در کاهش میزان اتلاف و عدم احتیاج به حضور دائمی اپراتور برای پر کردن قیف است.. سپس مواد وارد قیف تغذیه میشود.

استفاده از لوله ‌های پلی اتیلنی در بخش‌ های مختلف سیستم لوله ‌کشی در ساخت و باز سازی کشتی ‌ها، قایق ‌های مسافرتی و تفریحی، ناوگان ‌های دریایی، سازه‌ های دریایی و سکو های دریایی می ‌تواند به بازدهی و بهره برداری بالا تر از انتظار سیستم ‌هایی منجر شود که جهت تکمیل آن ها از لوله‌ و اتصالات پلی اتیلن است.فاده شده است..



( فروش ) های دیگر