مشاوره و اجرا خط توليد پرسرعت لوله آب و گاز HDPE در شهر جدید اندیشه

HDPE gas and water pipe production line-1
HDPE gas and water pipe production line-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اگر قصد سکونت در شهر جدید اندیشه را دارید، باید بدانید فاز سه بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. این فاز بهترین موقعیت جغرافیایی و کمترین فاصله از تهران را دارد و به دلیل قرار گیری در مرکز شهر اندیشه، دسترسی مناسبی به دیگر فازها و امکانات آنها دارد. ساختمان های تجاری و گردشگری بسیاری در آن ساخته شده اند و واحدهای مسکونی مجلل در آن دیده می شود. تراکم جمعیت متناسب با امکانات شهری است. و به دلیل طی شدن مراحل رشد اقتصادی، قیمت مسکن در فاز سه به ثبات نسبی رسیده است.، در نتیجه برخلاف سکونت، این فاز احتمالا برای سرمایه گذاری چندان مناسب نخواهد بود.

این فاز در قسمت شمالی فاز قرار گرفته و با جذب سرمایه در مساحتی محدود به هکتار بخش مسکونی این منطقه را را با در اختیار گرفتن امکانات رفاهی مانند فرهنگسراها  و مدارس و مراکز تجاری به محلی آرام و مناسب برای سکونت تبدیل شده است.

اگرچه از لحاظ جغرافیایی این شهر در محدوده اقلیم گرم و خشک قرار دارد لاکن مجاورت آن با کوهپایه های جنوبی البرز و قرار داشتن آن در مسیر بادهای معروف شهریار علاوه بر آن که منجر به آن شده که در اغلب ایام سال از هوای پاک و مطبوعی برخودار باشد همچنین در بسیاری از روزهای بهار و تابستان و بخشی از پاییز، وزش بادهای مذکور که از روی کشتزارهای است.انهای البرز و قزوین عبور می کنند لطافت و خنکای مطبوعی در هوای شهر ایجاد می کنند.


امروزه محل‌ های دفن بهداشتی زباله نیاز به مواد و مصالحی با عملکرد ثابت و بلند مدت دارند. پایپ ایران مجموعه کامل محصولاتی از انواع لوله‌ های پلی اتیلنی ( لوله تک‌جداره، لوله دوجداره، لوله زهکش، لوله ‌های شیار‌دار و … ) جهت است.فاده در مناطق دفن زباله‌ های بهداشتی تولید و ارائه می ‌کند.

لوله های پلی اتیلن محصولی ایمن و با دوام برای زیر ساخت های لوله کشی است.. بسته به کاربرد، طراحی و نصب، عمر این لوله ها بین ۵ تا سال تخمین زده می شود که بسیار عالی است.. لوله های پلی اتیلن نصب و نگهداری کمتری نسبت به دیگر لوله های رایج دارند و هزینه کمی را در طول بازه مورد است.فاده لازم دارند.

لوله میکرو داکت پلی اتیلن جایگزین جدیدی برای کابل کشی سنتی است.. این محصولات معمولاً توسط تولید کنندگان آنها نشانه گذاری می شوند. این نوع لوله دارای چندین میکرو مجرای داخلی برای کابل کشی فیبرنوری می باشد. در مناطق تنگ که فضای کمی برای گسترش یا نصب پوشش جدید وجود دارد ایده آل است.. Microduct اغلب برای جایگزینی یا ارتقاء زیرساخت های موجود است.فاده می شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر