فروش خط توليد پروفيل و ديوارپوش upvc در شهر ری

Upvc profile and wall covering production line-1
Upvc profile and wall covering production line-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در دوران ایران باستان یا همان پیش از اسلام، شهر ری یکی از شهرهای مهم و تاثیرگذار ایران به حساب می‌آمد اما هیج وقت به عنوان پایتخت ایران انتخاب نشد. شخصی به نام ابن حوقل نقل می‌کند که شهر ری، علی رغم بزرگ‌تر بودن نیشابور، پس از بغداد دومین شهر آباد در مناطق شرق محسوب می‌شده است.. در کتب تاریخی و میان مورخان، بر سر بنا کننده شهر ری اختلافات زیادی وجود دارد.

کتیبه ها و نقوش برجسته شکارشیر فتحعلیشاه قاجار : کوهی است. که چشمه علی از پای آن جاری می شود و به کوه سرسره معروف است.. تصویری برجسته از زمان ساسانیان بر بدنه آن کنده کاری شده است. که پادشاه ساسانی را سوار براسب و نیزه ای در دست نشان داده است..

این منطقه قطب توسعه توریسم مذهبی است.ان تهران به شمار می ‌رود. از ويژگی های دیگر منطقه می ‌توان به همجواری با کوه بی‌بی شهربانو و حريم جنوبی شهر تهران، دسترسی مناسب با توجه به عبور کمربندی تهران (آزادگان) از شمال منطقه و نيز وجود ايستگاه‌ های فعال مترو و امکان ارتباط سريع با تهران اشاره کرد.


امروزه پروفیل پلاستیکی به عنوان یکی از محصولات پر مصرف در این صنعت بحساب می آیند. پروفیل ها در انواع و شکل های مختلفی ساخته می شوند. از جمله پروفیل در و پنجره- پانال سقفی و در – دیوارپوش ها- انواع پروفیل نبشی- پروفیل مورد است.فاده در تولید لامپ – داکت برق- انواع پروفیل نواری از جمله نوار لبه mdf  و نوار پرده ای- این پروفیل ها عمدتا از جنس پی وی سی – ای بی اس – پلی پروپیلن و... ساخته می شوند.

برچسب ها :پروفيل upvc،پلي وينل کلرايد ،فرايند اکستروژن،تکنولوژي اکستروژن ،توليد پروفيل pvc، upvc،اکسترودر،پلي اتيلن،ABS،فرايند توليد پروفيل UPVC، پروفيل،پودر PVC،توليد پروفيل هاي يو پي وي سي،پي وي سي،پليمر پي وي سي،پودر پي وي سي،مقاومت يو پي وي سي،ماده اوليه PVC ،فرايند اکستروژن پروفيلهاي UPVC

   خط تولید گرانول و بازیافت PP                                                         خط تولید گرانول WPC                                            



( فروش ) های دیگر