مشاوره و اجرا خط توليد چوب پلاست wood plast در پردیس

Wood plast production line-1
Wood plast production line-2
تبلیغات مرتبط


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شما حتما از جاده قدیمش رفتید، از جاده ی جدیدش بری همچین چیزی نیست. من ساله اومدم پردیس، آب و هوای عالی داره. تابستونش خیلی گرم نیست. دسترسی خوبی هم به تهران داره، اون جاهای نیمه ساختشم فازای تازه ساختشه که هنوز بهره برداری نشده! کجاهاش رفتید که این چیزارو دیدین؟ عجیبه چون اتفاقا جای مناسبیه برای زندگی!

از جملۀ این مکان‌های گردشگری پیست آبعلی، دریاچه‌های تار و سدلار یا آبشار کمرد و... است. که هر کدوم از اونها از طبیعت بکری برخوردارن. از جاذبه‌های دیگه هم میشه به مکان‌های تاریخی و دیدنی در شهرستان دماوند اشاره کرد که به علت نزدیکی ساکنین شهر پردیس هم میتونن در اون به گذران اوقات فراغت خودشون بپردازن.

شهر پردیس تهران، با قدمتی حدود ، سال برای سکونت شهروندان خودش چاره اندیشی کرده و با وجود چالش‌ها و مشکلات زیادی که بر سر راه پردیس بوده، از امتداد یافتن گسل تا مشکلات آب و دسترسی، هر روزه سطح کیفی این شهرک پیشرفت کرده. به گونه ای که بسیاری آینده اون‌ رو به درخشانی شهرک لواسان تهران می بینن.


چوب مناسب جهت ساخت چوب پلاست بیشتر از نوع چوب درخت کاج، افرا و بلوط است.. اما جهت ساخت پروفیل چوب پلاست، می توان از چوب درختان گیلاس و سرو قرمز است.فاده کرد. چوب این درختان در مقایسه با چوب سایر درختان، از مقاومت بالاتری در جذب آب و پوسیدگی برخوردار شده است..

کد آیسیک مخفف International Standard Industrial Classification (سیستم بین المللی طبقه بندی است.اندارد صنایع) است.. کد گذاری به عنوان روش ساده و دقیق برای تعیین هویت کالا، قطعات ، مدارک و اموال ، سالها است. که در سطح شرکت ها و زنجیره های تأمین مورد است.فاده قرار می گیرد.

عمده تولید کننده پلی وود در دنیا کشور ایالات متحده امریکا می باشد که در واقع مبدع و بزرگترین تولید کننده این محصول در دنیا می باشد. البته لازم بذکر است. که در دهه های اخیر کشورهای اروپائی نیز به تولید ایم محصول روی آورده اند لیکن کشور آمریکا همچنان پیشتاز می باشد. همچنین شایان ذکر است. که کشور آمریکا علاوه بر این که بزرگترین تولید کننده این محصول می باشد, بزرگترین مصرف کننده آن نیز می باشد و البته در سایر نقاط دنیا از جمله کشورهای اروپائی نیز مورد مصرف قرار گرفته است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر