فروش خط توليد کفپوش نرم PVC در بومهن

Soft PVC flooring production line-1
Soft PVC flooring production line-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اگر امروزه به سراغ این بنا بیایید، متوجه تخریب شدن آن خواهید شد و دلیل آن به اقدامات شاه اسماعیل صفوی برمی‌گردد. طبق مدارک موجود، شاه صفوی برای سرکوب شخصی به نام امیرحسین کیای چلاوی، به قلعه گلخندان حمله کرد و پس از تسخیر آن و قتل تمام ساکنانش، دستور به تخریب قلعه داد.

بومهن بخشی از شهرستان پردیسِ تهران است.. این شهرستان در شرق است.ان تهران واقع شده و دارای دهستان‌های مختلفی است.. به دلیل خنک بودن آب و هوای شهرستان بومهن، بسیاری از پایتخت‌نشینان ترجیح می‌دهند که در هنگام گرما به این شهر سفری داشته باشند. در این مطلب برای علاقه‌مندان سفر، به معرفی بومهن می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

حال که از شهرتان بیرون زده‌اید، بهتر است. سراغ غذاهای سنتی و محلی بروید و فست‌فود را کنار بگذارید. خوشبختانه در بومهن چندین سفره‌خانه سنتی وجود دارند که انواع غذاهای سنتی از انواع پلو گرفته تا آبگوشت و کشک را به شما عرضه می‌کنند. حتی می‌توانید غذایی مانند اشکنه را نیز در این‌جا تجربه کنید که علاوه بر خوشمزه بودن، برخلاف فست‌فودها بسیار سالم هستند.


متداول‌ترين طبقه‌بندی و دسته بندی در فعاليت‌های اقتصادی همان تقسيم‌بندی آیسیک است.. تقسيم‌بندی آيسیک طبق تعريف عبارت است. از طبقه‌بندی و دسته‌بندی است.اندارد بين‌المللی فعاليت‌های اقتصادی. كدهای آيسیک مرتبط با صنعت کفپوش پی وی سی در زیر درج شده است..

با توجه به برنامه‌ریزی تولید، محصولات در کارتن‌های مقوایی و یا در کیسه‌های پلا ستیکی بسته‌بندی می‌شوند. کفپوش تولید شده به صورت بسته‌بندی شده به بازار عرضه می‌گردد و محصولاتی که به صورت رول هستند در یک کیسه پلی اتیلنی قرار می‌گیرند و کاشی‌ها در کارتن سه لایه بسته‌بندی می‌گردند.

پلی وینیل کلرید یک ترکیب آلی مصنوعی سفید است. که به شکل پودر یا گرانول‌هایی با چگالی و است.حکام ضربه‌پذیری بالا موجود است.. این ماده به دو شکل تولید می‌شود، هم به صورت سفت و محکم و  هم به عنوان پلاستیک انعطاف پذیر.  PVC معمولاً در ساخت و ساز به عنوان عایق بر روی سیم‌های برقی است.فاده می‌شود.



( فروش ) های دیگر