مشاوره و اجرا خط توليد کفپوش نرم PVC در بومهن

Soft PVC flooring production line-1
Soft PVC flooring production line-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


حال که از شهرتان بیرون زده‌اید، بهتر است. سراغ غذاهای سنتی و محلی بروید و فست‌فود را کنار بگذارید. خوشبختانه در بومهن چندین سفره‌خانه سنتی وجود دارند که انواع غذاهای سنتی از انواع پلو گرفته تا آبگوشت و کشک را به شما عرضه می‌کنند. حتی می‌توانید غذایی مانند اشکنه را نیز در این‌جا تجربه کنید که علاوه بر خوشمزه بودن، برخلاف فست‌فودها بسیار سالم هستند.

حالا که فهمیدیم بومهمن کجاست و چه جاذبه‌هایی دارد، باید مسیر رسیدن به مقصد را بدانیم. بعد از این‌که خودمان را برای سفر آماده کردیم، باید دل به جاده بزنیم. خوشبختانه علاوه‌بر خودروی شخصی، می‌توان با وسایل حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس و تاکسی نیز به بومهن رسید.

اگر امروزه به سراغ این بنا بیایید، متوجه تخریب شدن آن خواهید شد و دلیل آن به اقدامات شاه اسماعیل صفوی برمی‌گردد. طبق مدارک موجود، شاه صفوی برای سرکوب شخصی به نام امیرحسین کیای چلاوی، به قلعه گلخندان حمله کرد و پس از تسخیر آن و قتل تمام ساکنانش، دستور به تخریب قلعه داد.


کار این دستگاه مستمر سازی کار بنبوری و تکمیل عملیات اختلاط است.. دستگاه در عرض به دو قسمت تقسیم شده و به صورت دو آسیاب غلتکی با عرضمتر می‌باشد. آمیزه مواد اولیه از زیر بنبوری روی قسمت اول و سپس روی قسمت دوم می‌رود و در انتهای این قسمت تیغه‌ای نوار مانند از آميزه را جدا می‌کند که به طور پیوسته توسط یک نقاله وارد قیف اکسترودر خط تولید می‌گردد. بر روی این دستگاه یک هواکش نیز نصب شده است..

کفپوش PVC براساس تفاوت در خواص و مشخصاتی همانند تعداد لایه‌ها تقسیم بندی می‌شوند. بر این اساس کفپوش‌های PVC به دو دسته کلی یک لایه و  چند لایه تقسیم می‌شوند. تقسیم‌بندی دیگر آن براساس مقدار پرکننده و مواد افزودنی مورد است.فاده در تولید محصول است. که به دو نوع کفپوش های PVC با فیلرو پرکننده زیاد و کفپوش‌های با پرکننده کم تقسیم می‌شود.

ويژگي‌ها و روش‌های آزمون انواع كف پوش‌هاس لاستيكی و پلاستیکی از نقطه نظر مشخصات فيزيكی، مكانيكی و شيميايی بيان شده است.. دامنه كاربرد اين است.اندارد در مورد كفپوش‌های مذکور قابل مصرف در داخل منازل و ساختمان‌ها كه از مواد پلاستیک و پلی اولفین‌ها و همچنین كائوچوی طبيعی و يا لاستيک‌های مصنوعی كه با مواد افزودنی مناسب مخلوط و ولکانيزه شده تشكيل يافته است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر