مشاوره و اجرا خط توليد کفپوش نرم PVC در شرق تهران

Soft PVC flooring production line-1
Soft PVC flooring production line-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


امکانات در شرق تهران بسیار گسترده و فراوان است. یعنی لازم نیست شما برای خرید لوازم مورد نظر، مراجعه به بانک یا تعمیرگاه یا حضور در بیمارستان و درمانگاه مسافت طولانی را طی کنید و دغدغه داشته باشید. اگر قصد خرید خانه در نارمک، پیروزی یا تهرانپارس را دارید بهتر است. بدانید دراین محله‌ها، خیابان‌هایی پیدا می‌شود که در آن امکانات از جمله: سوپر مارکت، هایپر مارکت، رستوران، فست‌فود، فروشگاه پوشاک، شیرینی فروشی، خشکبار فروشی، بانک، تعمیرگاه، قصابی، درمانگاه، بیمارستان، کفاشی، آرایشگاه، باشگاه ورزشی و امکانات دیگر در آن وجود دارد و هزینه زیادی بابت حضور در این مراکز هزینه نخواهید کرد.

برای خرید خانه در شرق تهران باید حداقل متری ۵ میلیون تومان هزینه کنید.  این قیمت برای خانه‌های جدید و نوساز به متری ۵ میلیون تومان هم می‌رسد. برای خرید آپارتمان قدیمی در شرق تهران نیز حداقل متری میلیون تومان و برای آپارتمان‌هان نوساز متری حداقل ۵ میلیون تومان هزینه کنید. برخی از خیابان‌های محله نیروی هوایی و پرستار  جزو گران‌ترین و خیابان‌های جنوب بلوار ابوذر و نبرد نیز جزو ارزان‌ترین مناطق شرق تهران هستند.

تهرانپارس، نارمک، نیروی هوایی، تهران نو، پیروزی، مجیدیه، حکیمیه، سبلان و رسالت را می‌توان مهم‌ترین مناطق شرق تهران دانست. هر چند این محله‌ها از نظر سبک ساختمان‌سازی، بافت شهری و ترافیک شباهت‌های زیادی با هم دارند اما باید دانست که تفاوت‌های آنها نیز سبب تغییر شرایط خرید در این مناطق شده است.. مثلاً


کار این دستگاه مستمر سازی کار بنبوری و تکمیل عملیات اختلاط است.. دستگاه در عرض به دو قسمت تقسیم شده و به صورت دو آسیاب غلتکی با عرضمتر می‌باشد. آمیزه مواد اولیه از زیر بنبوری روی قسمت اول و سپس روی قسمت دوم می‌رود و در انتهای این قسمت تیغه‌ای نوار مانند از آميزه را جدا می‌کند که به طور پیوسته توسط یک نقاله وارد قیف اکسترودر خط تولید می‌گردد. بر روی این دستگاه یک هواکش نیز نصب شده است..

جهت راه اندازی و خرید خط تولید کفپوش pvc باید به سراغ دستگاه اکسترودر هم بروید. این دستگاه وظیفه مذاب پلیمری مواد اولیه را برعهده دارد. در واقع اکسترودر، مواد اولیه را تحت فشار گرما و چرخش در آورده و مواد مذاب را به سمت قالب گیری هدایت می‌ کند.

بازار اصلی مصرف پلی وینیل کلرید (PVC) شامل فروش مواد پی وی سی و خدمات مرتبط با آن در صنایع ساختمان، ساخت و ساز، مراقبت‌های بهداشتی، الکترونیک، خودرو و سایر بخش‌ها است. که در محصولات مختلف از لوله کشی، کف و نماپوشی، کیسه‌های بهداشتی و پزشکی گرفته تا روپوش سیم‌های مختلف، اجزای سیستم شیشه جلو است.فاده می‌شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر