فروش خط توليد کفپوش نرم PVC در پردیس

Soft PVC flooring production line-1
Soft PVC flooring production line-2
تبلیغات مرتبط


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهر پردیس تهران، با قدمتی حدود ، سال برای سکونت شهروندان خودش چاره اندیشی کرده و با وجود چالش‌ها و مشکلات زیادی که بر سر راه پردیس بوده، از امتداد یافتن گسل تا مشکلات آب و دسترسی، هر روزه سطح کیفی این شهرک پیشرفت کرده. به گونه ای که بسیاری آینده اون‌ رو به درخشانی شهرک لواسان تهران می بینن.

«محسن منصوری» است.اندار سابق تهران و معاون فعلی اجرایی رئیس جمهور در خصوص مترو پردیس می‌گوید: پروژه مترو سنگین نزدیک به هزار میلیارد تومان اعتبار لازم دارد، هنوز این پروژه را آغاز نکرده ایم و تاکید داریم، که ابتدا پروژه‌های نیمه تمام را تکمیل کنیم، اگر برای پردیس سرمایه گذار بیاید، کار شروع می‌شود، اما با اعتبارات دولتی فعلاً توان آغاز مترو پردیس را نداریم.

من نزدیک به سه سال هست که منزلم رو در خیابان نیروی هوایی تهران فروختم و یه آپارتمان خوب در فاز پردیس خریدم محل کارم تهرانه و هر روز میرم و برمیگردم از هواش و خلوتیش راضیم و از امکاناتش که روز بروز بهتر میشه و از مردمان خوبش اگر قصد خرید دارید عجله کنید چون من فکر میکنم تا چند وقته دیگه کسی نمیتونه دیگه به این راحتی خرید کنه


پیش بینی می شود PVC تسلط خود را در دوره - حفظ کند. در سال ، چین پیشروترین تولیدکننده و مصرف کننده VCM بود. هند پس از چین و ایالات متحده به دلیل افزایش توسعه زیرساخت‌هایش بزرگ‌ترین مصرف‌کننده بزرگ VCM  می‌باشد. بازار جهانی پلی وینیل کلرید در سال به ارزش . میلیارد دلار بود و پیش‌بینی می‌شود با نرخ رشد سالانه‌اش درصدی تا سال به . میلیارد دلار برسد. در سال آسیا و اقیانوسیه بزرگ‌ترین منطقه در بازار پلی وینیل کلرید بود و حدود درصد از بازار را به خود اختصاص داده بودند. برای سفارش

مرحله اول تولید تایل‌ های پی وی سی، ترکیب کردن مواد اولیه با هم می باشد. لذا جهت اینکار از دستگاه مخلوط کن که دارای شکل بدنه است.وانه ای بوده و درون آن چند پره به شکل مارپیچ با سرعت زیاد در حال چرخش هستند؛ است.فاده می ‌شود. از آنجایی که عمل ترکیب مواد اولیه با هم، با گردهای شیمیایی همراه است.؛ بنابراین دستگاه مخلوط کن سریع باید به یک هواکش مجهز باشد. لازم به ذکر است. که جهت اختلاط کامل، مواد اولیه از دستگاه مخلوط کن به سمت بنبوری و آسیاب غلتکی هدایت شود.

مرحله بعدی، سرد کردن خروجی کلندر به وسیله غلتک ‌های سرد کننده می باشد. این غلتک ‌ها با سیستم آب خنک، خنک شده و به تبع باعث سرد شدن مواد تشکیل شده می ‌شود. لازم به ذکر است. که دما برای غلتک‌ ها، باید به تدریج از ۵ درجه سانتی گراد تا حدود درجه سانتی گراد کاهش یابد.



( فروش ) های دیگر