فروش خط تولید لوله پنج لایه PEX در بومهن

Five-layer PEX pipe production line-1
Five-layer PEX pipe production line-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در سمت چپ جاده تهران-دماوند شهری قرار دارد که در گذشته بخشی از دهستان‌های دماوند بوده است.. شهر بومهن یکی از خوش آب و هواترین شهرهای است.ان تهران محسوب می‌شود و همین امر، باعث جذب گردشگران به این منطقه شده است.. تهران تا بومهن ۵ کیلومتر فاصله دارد و همین نزدیکی باعث شده تا گردشگران با اجاره ویلا و سوئیت در بومهن روزهای آخر هفته خود را در آنجا بگذرانند.این شهر که در مسیر جاده هراز و فیروزکوه قرار گرفته است.. در شرق بومهن، رودهن و در سمت غرب آن، پردیس قرار دارد و این موقعیت، باعث شده که سفر به بومهن مسیر جذابی را پیشِ روی شما قرار دهد و بتوانید مقصدهای دیگری را نیز تجربه کنید.

برای رسیدن به شهر بومهن میتوان از چهار راه تهران پارس با تاکسی های خطی و یا ون، خود را به آنجا رسانید. برای رفتن به بومهن با اتومبیل شخصی میتوان از جاده قدیم هراز و یا از آزاد راه تهران پردیس خود را به آنجا رسانید. فاصله زمانی رفت و آمد به بومهن بطور متوسط (و نه در روزهای ترافیک) حدود تا دقیقه است..

از آن‌جایی که بومهن در منطقه‌ای کوهپایه‌ای قرار گرفته، در فصل‌های بهار و تابستان هوای بسیار مطبوعی دارد. از همین رو می‌توانید به گردش در تمامی روستاهای اطراف این منطقه بپردازید و از تک تک لحظات سفرتان لذت ببرید. فصل زمستان دمای هوای در بومهن کاهش پیدا می‌کند و بارش برف، مسیر جاده را لغزنده می‌کند. به همین دلیل ممکن است. عده‌ای ترجیح به سفر نکردن در چنین مسیری دهند. البته اگر علاقه به برف و مواجهه با چالش‌ها دارید، باز هم می‌توانید به این منطقه سفر کنید و حتی در ادامه مقصد‌های چون پیست آبعلی را هم در برنامه بگذارید.


در کنار بازرسی‌هایی که روی همه محصولات انجام می شود، محصولات به صورت نمونه و تصادفی در آزمایشگاه آزموده می‌شوند تا از این طریق از کیفیت محصول نهایی اطمینان حاصل شود. در حال حاضر دستگاه های تست هیدرواستاتیک، تست ترموسایکلینگ و تست اورینگ برای انجام آزمون‌های لازم بر شیرآلات و اتصالات مورد است.فاده قرار می‌گیرند. دستگاه تست فشار قادر به انجام هر دو تست فشار هیدروستاتیک و فشار ترکیدگی می باشد. از آنجا که مرغوبیت و کیفیت اورینگ تأثیر بسیار چشم‌گیری در آب بندی لوله و اتصال و عدم نشتی دارد و در اکثر موارد رد شدن اتصال به دلیل نشتی از اورینگ است.، اطمینان از کیفیت این قطعه به نوعی اطمینان از عملکرد کلی اتصال است..

- نیاز به عایق کاری کمتر و عدم اتلاف گرما ضریب هدایت حرارتی لوله های پنج لایه بسار کم میباشد. لذا در فصلهای زمستان و تابستان نیاز به عایق بندی کمتری دارند. لوله های فلزی را که بصورت روکار نصب میشوند با پشم شیشه یا ماده دیگری عایق بندی می کنند تا در زمستان از یخ زدگی و در تابستان از گرم شدن آب داخل لوله جلوگیری شود . در حالیکه لوله پنج لایه بصورت روکار ، احتیاجی به هیچ گونه عابق بندی ندارد .

انعطاف پذيري: با توجه به آن که فلزات قابليت شکل پذيري و پليمرها قابليت انعطاف پذيري بالايي دارند، انتظار مي رود که لوله هاي (PEX) که حاوي هر دو مولد مذکورند، هر دو ويژگي را داشته باشند. لوله هاي (PEX) در مقابل ضربه و تنش هاي وارده مقاومت بالاتري به دليل وجود آلومينيوم در مرکز لايه دارند، ضمن آن که به دليل بدنه ي پليمري، انعطاف پذيري بالايي در برابر تغييرات فشار و درجه حرارت دارند.



( فروش ) های دیگر