فروش خط تولید لوله پنج لایه PEX در شرق تهران

Five-layer PEX pipe production line-1
Five-layer PEX pipe production line-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند از محبوب ترین و شلوغ ترین مناطق پایتخت می باشند. همانطور که در مطالب بالا اشاره کردیم، این منطقه از تهران دارای محله است.. از جمله مهم ترین محله های شرق تهران موجود در منطقه می توان به صد دستگاه، فلاح، هفده شهریور، نبرد، شهرابی، قصر فیروزه، آهنگران، مینای جنوبی، تاکسیرانی، پاسدار گمنام، شیوا، اندرزگو، شهید محلاتی، پرستار، آهنگ، افراسیابی شمالی، نبی اکرم، ابوذر، سیزده آبان، شکیب، فرزانه، سرآسیاب دولاب،  چهارصد دستگاه،  مینای شمالی، دژکام، جابری، شکوفه، آهنگ شرقی، اشاره کرد. جالب است. بدانید که یکی از معروف ترین محله های شرق تهران محله دروازه دولاب می باشد که در زمان های قدیم جزو دروازه های شهر تهران به شمار می آمد.

محله های شرق تهران در محدوده ی وسیعی قرار دارند و در واقع حجم عظیمی را از بخش شرقی تهران در بر گرفته اند. قبل از معرفی محله های شرق تهران بهتر است. که به صورت جزء به جزء به معرفی مناطق این بخش از تهران بپردازیم و سپس همه چیز را درباره محله های شرق شهر تهران بیان کنیم. در واقع محدوده شرقی تهران را مناطقی چون منطقه ، منطقه ، منطقه و منطقه در بر گرفته اند و تمامی بخش های شرقی تهران و جاذبه های گردشگری و تفریحی را در خود قرار داده اند. در ادامه مطلب با تفکیک مناطق شرقی تهران، به معرفی محله های شرق تهران پرداخته ایم. 

محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند دارای محیطی با صفا و بسیار دیدنی و لذت بخش می باشد. این محله ها دارای جاذبه های گردشگری و تفریحی بسیار زیادی می باشند و همچنین با بازدید از هر کدام از آن ها می توان با تفاوت های بین محله ای تهران آشنا شد. از جمله محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند می توان به شهید اسدی، صفا، زاهد گیلانی، دهقان، اشراقی، حافظیه، پیروزی، شورا، امامت، زینبیه، آَتیانی، تهران نو، دماوند، سرخه حصار، و همچنین نیروی هوایی اشاره کرد. با آشنایی با این محله ها بهتر می توانید با بخش های مختلف پایتخت آشنا شوید و همچنین برای گشت و گذار و تفریح اقدام کنید.


لوله های پنج لایه ویژگیهایی چون عمر زیاد ، عدم پوسیدگی و خوردگی ، مقاومت شیمیایی ، سرعت و سهولت در نصب را از لوله های پلیمری و ویژگیهایی مثل عدم نفوذ اکسیزن و انبساط طولی نا چیز را از لوله های فلزی دارا میباشند . این خصوصیات منحصر به فرد باعث شده تا به یک محصول ماندگار و قابل اطمینان از ترکیب فلز و پلیمر تبدیل و به سرعت در سراسر جهان جایگزین لوله های فلزی و پلیمری گردد.

لوله های پنج لایه شامل دو لایه چسب , دو لایه پلیمر و یک لایه المینیوم می باشد این لوله ها به دلیل ویژگی ها و محاسنی که دارند به طور فراگیر و روز افزون در صنعت ساختمان برای سیستم گرمایش و پکیج و همچنین آب رسانی سرد گرم به حمام دستشویی است.فاده میگردد .

بدنه اتـصاالت پرسی نیوپایپ از جـنس بـرنج با آبکاری نیکل بوده و در خروجی انشعاب هر اتصال، دندانه های معکوسی جهت نـگهداری لوله در جای خـود وجود دارد . به این دندانه های اتصال به اصطالح، اتـصال دنـدانه مــوشی نیز گفــته می شود.



( فروش ) های دیگر