خط بازيافت انواع فيلم و کيسه هاي PE PP در بومهن ( فروش, مشاوره و اجرا )

Recycling line for all kinds of PE PP films and bags-1
Recycling line for all kinds of PE PP films and bags-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



برای تأمین کالاهای مورد نیازتان در بومهن هیچ نگران نباشید. انواع فروشگاه‌های مختلفی در این شهر وجود دارد که مواد خوراکی، ابزار و سایر کالاها را ارائه می‌کند. همچنین فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش در بومهن شعبه دارد و می‌توانید با خیال راحت محصولاتی که می‌خواهید را تهیه نمایید. جدای از این موارد، بسیاری فروشندگان محلی وجود دارند که محصولات باغی و صنایع دستی را هم عرضه می‌کنند.

حالا که فهمیدیم بومهمن کجاست و چه جاذبه‌هایی دارد، باید مسیر رسیدن به مقصد را بدانیم. بعد از این‌که خودمان را برای سفر آماده کردیم، باید دل به جاده بزنیم. خوشبختانه علاوه‌بر خودروی شخصی، می‌توان با وسایل حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس و تاکسی نیز به بومهن رسید.

مجاورت شهر بومهن بر دو شاهراه اصلی جاده هراز و جاده فیروزکوه و همچنین نزدیکی آن به پایتخت و شهرکهای صنعتی، پتانسیل زیادی را برای پیشرفت این شهر فراهم کرده است.. البته این مجاورت باعث ترافیک سنگین و ازدحام تردد مسافرین در روزهای تعطیل این شهر و جاده های آن نیز گردیده است..


محبوب‌ترین نایلون و پلاستیک‌های بسته‌بندی از این ماده بازیافت پذیر تولید می‌شوند. فیلم پلی اتیلن یک فیلم پلاستیکی ساخته شده از اتیلن، هیدروکربنی است. که عمدتا از گاز طبیعی یا نفت به دست می‌آید. اصطلاحات &#;ورق پلاستیک&#;، &#;ورق پلی اتیلن&#; یا &#;پلی فیلم&#; اغلب به عنوان مترادف برای فیلم پلی اتیلن است.فاده می‌شوند. اصطلاح پلی اتیلن به اختصار &#;PE&#; نامیده می‌شود. فیلم پلی اتیلن انواع مختلفی دارد که پرفروش‌ترین آن‌ها عبارتند از:

ازدیاد مصرف پلاستیک ها که یکی از بهترین مصنوعات بشری و بخش مهم زباله خشک محسوب می شود طی دو دهه اخیر به طور فزاینده ای درجهان محسوس میباشد. در حال حاضر کاربرد مواد پلاستیکی بسیار گسترده و متنوع میباشد به گونه ای که از این مواد در ساخت انواع وسایل مکانیکی والکتریکی، وسایل پزشکی، کشاورزی و وسایل خانگی است.فاده میگردد.

از آنجایی که PVC قابل اعتماد و سبک است.، به بسته‌بندی کمک می‌کند تا به خوبی یکپارچگی محصولات را حفظ کند. البته این فیلم در مقایسه با سایر فیلم‌ها ساختاری شکننده دارد و انعطاف مناسبی را ارائه نمی‌دهد. همچنین فرایند ساخت آن با آزاد شدن بخارهای سمی همراه است. که برای نیروی کار آسیب‌زا است. و باید حتماً کارخانه‌های ساخت آن دارای تهویه مناسب باشند. 



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در بومهن