خط توليد درب و پنجره UPVC در بومهن ( فروش, مشاوره و اجرا )

UPVC door and window production line-1
UPVC door and window production line-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



برای تأمین کالاهای مورد نیازتان در بومهن هیچ نگران نباشید. انواع فروشگاه‌های مختلفی در این شهر وجود دارد که مواد خوراکی، ابزار و سایر کالاها را ارائه می‌کند. همچنین فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش در بومهن شعبه دارد و می‌توانید با خیال راحت محصولاتی که می‌خواهید را تهیه نمایید. جدای از این موارد، بسیاری فروشندگان محلی وجود دارند که محصولات باغی و صنایع دستی را هم عرضه می‌کنند.

از آن‌جایی که بومهن در منطقه‌ای کوهپایه‌ای قرار گرفته، در فصل‌های بهار و تابستان هوای بسیار مطبوعی دارد. از همین رو می‌توانید به گردش در تمامی روستاهای اطراف این منطقه بپردازید و از تک تک لحظات سفرتان لذت ببرید. فصل زمستان دمای هوای در بومهن کاهش پیدا می‌کند و بارش برف، مسیر جاده را لغزنده می‌کند. به همین دلیل ممکن است. عده‌ای ترجیح به سفر نکردن در چنین مسیری دهند. البته اگر علاقه به برف و مواجهه با چالش‌ها دارید، باز هم می‌توانید به این منطقه سفر کنید و حتی در ادامه مقصد‌های چون پیست آبعلی را هم در برنامه بگذارید.

اگر که به طرف شمال شرقی بومهن حرکت کنید و وارد بلوار امام رضا بشوید، به مرقد امامزاده سلطان مطهر خواهید رسید. جدا از جنبه‌های معنوی، وجود قبرهایی از دوران صفوی در محوطه امامزاده نشان‌دهنده اهمیت تاریخی این بنا است.. البته متأسفانه به دلیل ناآگاهی برخی افراد در هنگام هم‌سطح سازی گورهای موجود در صحن، برخی از سنگ قبرها آسیب دیده‌اند و برخی از بین رفته‌اند.


برای اولین بار راه اندازی کارگاه تولیدی درب و پنجره UPVC در سال در اروپا کلید خورد و اگه بخوایم به سابقه تولید و حضورش در بازار ایران بپردازیم،باید بگیم که اولین واحد تولید اون در اواخر دهه احداث شد.به دلیل موفقیت های که این محصول به دست آورد ، است.فاده از اون روز به روز در حال افزایش است. به طوری که در حال حاضر در جهان نرخ است.فاده از پنجره های یو پی وی سی به درصد رسیده است..

سلام جناب تیموری عزیز اگر ممکنه بفرمایید. ملزومات لازم برای شروع این کار چیه و اینکه آیا نیاز به گذراندن کارگاه های آموزشی هست و اینکه در بازار فعلی ما این کار ریسکش چقدره؟ طریقه بازاریابی و فروش این محصول به چه صورت می باشد اگر ممکنه بنده را راهنمایب فرمایید چون هم سرمایه این کار داذام هم انگیزسو. بنده رشته تحصیلیم متالوژی بوده ممنون از راهنماییتون

برای سرمایه گذاری در کارگاه پنجره دوجداره به حداقل سه نفر پروسنل نیاز دارید . البته این یک پیشنهاد از روی تجربه است.. یک نفر برای پرداختن به مباحث مالی ، قیمت دهی و صدور پیش فاکتور و دو نفر نیز برای تولید و نصب درب و پنچره های یو پی وی سی.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در بومهن