خط توليد لوله آب و گاز سايز بزرگ HDPE در بومهن ( فروش, مشاوره و اجرا )

HDPE large size water and gas pipe production line-1
HDPE large size water and gas pipe production line-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در سمت چپ جاده تهران-دماوند شهری قرار دارد که در گذشته بخشی از دهستان‌های دماوند بوده است.. شهر بومهن یکی از خوش آب و هواترین شهرهای است.ان تهران محسوب می‌شود و همین امر، باعث جذب گردشگران به این منطقه شده است.. تهران تا بومهن ۵ کیلومتر فاصله دارد و همین نزدیکی باعث شده تا گردشگران با اجاره ویلا و سوئیت در بومهن روزهای آخر هفته خود را در آنجا بگذرانند.این شهر که در مسیر جاده هراز و فیروزکوه قرار گرفته است.. در شرق بومهن، رودهن و در سمت غرب آن، پردیس قرار دارد و این موقعیت، باعث شده که سفر به بومهن مسیر جذابی را پیشِ روی شما قرار دهد و بتوانید مقصدهای دیگری را نیز تجربه کنید.

از دیگر جاذبه‌های شهر بومهن، امامزاده قاسم در روستای گلخندان است.. این امامزاده که احتمالا متعلق به دوره صفویه است. در نقطه‌ای مرتفع و با چشم انداز زیبایی به روستا قرار گرفته است.. سنگ قبرهای اطراف این امامزاده مربوط به دوره قاجار بوده و دارای نقش ها و نشانه هایی مانند تسبیح، قیچی، شانه و نقش‌های دیگری است.. روستای گلخندان در کیلومتری جنوب بومهن قرار گرفته و باغ‌های گیلاس، آلبالو، زردآلو، سیب و گردو فراوانی دارد.

وهمچنین یکی دیگرازجاذبه های دیدنی درشهربومهن که مردم این شهروهمچنین مردم رودهن با آن آشناهستند وروزهای تعطیل ممکن است. به آنجا بروند وجود امامزاده سلطان مطهراست.امامزاده سلطان مطهر یکی دیگراز جاذبه های دیدنی شهر بومهن است. که از نوادگان امام صادق (ع) میباشد که در یک بنای هشت ضلعی ساخته شده است. و قدمت بالایی دارد. جالب است. بدانید در اطراف امامزاده مطهر قبرهایی متعلق به دوره صفویه وجود دارد. این مکان ازلحاظ موقعیت جغرافیایی کیلومتر با بومهن فاصله دارد و در مجاورت شهر رودهن و در مسیر جاده هراز قراردارد.


سالهای متمادی است. که از بوشهای HDPE برای کشیدن آستر در لوله های پلی اتیلنی است.فاده می شود تا در مقابل خوردندگی و پوسیدگی از آنها محافظت کند. بوشهای HDPE از یک سری مواد خام قابل دسترس و کم هزینه است.فاده می کند که معمولا با ISO PE-یا   ASTM PE &#; مشخص شده  و مقابل طیف وسیعی از مواد شیمیایی مقاومت می کند. ویژگیهای فیزیکی آن غالبا بدلیل افزایش مقاومت در مقابل خورندگیها نسبت به فلزات کربنی و عاری از پوشش قابل توجه می باشد. علاوه براین ماهیت پلیمریHDPE و ویژگیهای حاصل آن ,آنرا بعنوان وسیله ای برای بازسازی خط لوله های موجود متمایل میکند.زیرا که بوش HDPE برای آستر کشیدن چاله ها و شکافهایی که در اثر خوردگی پدید آمده بسیار قابل است.فاده می باشد. نهایتا علاوه بر کاهش یا حذف سا ییدگی درون خطوط لوله فولاد  بوش HDPE می تواند خواص سیالی خطوط لوله را بهبود بخشد زیرا با وجود کاهش اندک درون قطر لوله .اما زبری مطلق HDPE   برابرصاف تراز است.یل جدید کربنی می باشد. در حالیکه از HDPE درمصارف چون  پوشش لغزشی است.فاده شده است. با این وجوداساسا در این فرایند از یک لوله ی میزبان موجود است.فاده میشود که به سوی لوله های  پلی اتیلنی HDPE هدایت می شود و دارای قطر کوچکتر و کاملا ساختاری است.. با است.فاده از قدرت مماسی که  میزان آن از قدرت فولاد کربن کمتر است. لوله HDPE باید انقدر ضخیم باشد که هم بتواند میزان افزایش فشار را تحمل کند  و هم بتواند درصد فشار ( HDPE ) را به طور قابل توجهی در سیستم هیدروکربنی کاهش و در جاهایی که فشار بالا تر از شرایط پیرامونش می باشد بطور قابل توجهی کاهش دهد . بدین ترتیب است.فاده تعاملی از بوش ( HDPE ) با اتصالات محکم توسعه داده شده است. . و از آنها در برنامه های کاربردی علیه خوردگی ایجاد شده دراثر فشار بالاتر است.فاده میشود که اغلب آنها در خطوط لوله نفت خام دیدیده می شود. این برنامه های کاربردی معمولا شامل خطوط لوله ی نفت خام و خطوط لوله ای که حاوی امولسیون روغن با سه جریان فاز یعنی : آب تولید شده &#; تزریق آب &#; خدمات دفع آب &#; خط لوله ی گاز ترش و مرطوب و تولید کربن دی اکسید و دیگر برنامه های کاربردی خط لوله مانند خدمات آب نمک &#; آب و فاضلاب-آب اسید و دوغاب شیمیایی برنامه های هستند که است.فاده از آنها در بوشهای ( HDPE ) بی نظیر می باشد.از قدیم ایام وبطور قاطع از آسترهای (HDPE )  با جداره صاف برای حفاظت داخلی خطوط لوله مورد است.فاده قرار گرفته است. . در واقع  از لحاظ آ ستر ها با دیواره صاف تنها تفاوت موجود بین لوله پلی اتیلن  (HDPE) بوش و لوله پلی اتیلن مستقل  در ضخامت دیوار آنها می باشد . دو کلمه ‏ی جادویی توسط و جامع کلماتی هستند که شرایط را جهت انتخاب و تولید موفق بوش HDPE  برای تولیدکنندگان آسانتر می‏کنند. زیرا تنها متغیر خروجی ضخامت دیواره لوله است.. دیوار صاف روی بوش HDPE باعث اتصال محکم این دیواره با دیواره‏ی داخلی لوله است.یل میزبان می‏شود بدین معنی که این کار با حداقل فضای ممکنه بینHDPE و لوله‏ ی میزبان صورت می‏گیرند

بالاخره، تکنولوژی نوینی در رابطه با نصب بوش HDPE تحت شرایط دمایی و عملیات گازی توسعه یافت . این تکنولوژی ضخامت دیواره‏ ی بوش HDPE را به شکلی افزایش می‏دهد که روی آن می‏توان شیارهایی به نسبت مساوی در امتداد طول بوش روی سطح خارجی آن نصب کرد. این شیارها نه تنها به گازهای نشتی درون دیواره ‏ی HDPE مکانی برای جمع شدن می‏دهد بلکه مسیرحلقوی یا آزاد راهی  کاملاً عایق شده می‏دهد که قابل هدایت به سمت دریچه های بازبین‏ کننده هستند همان‏طور که در تصویر شماره نمایش داده شده است. .در انتهای سر بخش خط لوله، جایی که دریچه های بازبین‏ کننده قرار دارند، یک شیار بزرگ جنبی یا فرعی روی سطح خارجی بوش HDPE تراشیده شده که تمام شیارهای فرعی را به هم متصل می‏کند.و از طریق افزایش ضخامت جداره‏ ی برای جا دادن شیارها است.فاده می‏شود، مقاومت بالقوه بوش HDPE در مقابل خرابی‏ها افزایش می‏یابد .

- مقاومت در برابر مواد شیمیایی - وزن کم - است.حکام و انعطاف پذیری بالا و قابلیت تحمل تنش - عدم نشت - مقاوم بودن در برابر ضربه - رسوب ناپذیری - مقاوم بودن در برابر سایش - مقاوم در برابر حمله جوندگان و ریز جاندارها - عدم نیاز به پوشش و حفاظت کاتدی - داشتن عمر طولانی - مقاوم در برابر حلال های آلی - مقاوم در برابر اشعة فرابنفش آفتاب - مقاوم در برابر سرما و گرمای شدید - سهولت در نصب و اجرای سریع و حمل و نقل آسان - امکان است.فاده از انواع اتصالات (اتصالات متنوع و تقریبا نا محدود)



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در بومهن