خط توليد لوله دو تايی UPVC در پردیس ( فروش, مشاوره و اجرا )

UPVC double pipe production line-1
UPVC double pipe production line-2
تبلیغات مرتبط


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهر پردیس تهران، با قدمتی حدود ، سال برای سکونت شهروندان خودش چاره اندیشی کرده و با وجود چالش‌ها و مشکلات زیادی که بر سر راه پردیس بوده، از امتداد یافتن گسل تا مشکلات آب و دسترسی، هر روزه سطح کیفی این شهرک پیشرفت کرده. به گونه ای که بسیاری آینده اون‌ رو به درخشانی شهرک لواسان تهران می بینن.

مراکز تجاری، فروشگاه‌های مختلف و امکانات زیادی در شهر پردیس جای گرفته که شما در هر نقطه از اون میتونین بهش دسترسی داشته باشین. به عنوان نمونه؛ پاساژ الماس، پاساژ نیما، مجتمع تجاری ایران زمین، مجتمع تجاری گلستان، مجتمع تجاری بهارستان، پاساژ گلها، مجتمع ولیعصر، مرکز خرید پردیس، مرکز خرید یاقوت، پاساژ امید. 

شهر پردیس با مساحتی حدود کیلومتر مربع، در ارتفاع تا از سطح دریا قرار گرفته است.. پردیس منطقه‌ای با بافت کوهستانیه و شیبی حدود درصد داره و برخی‌ از این بابت، نسبت به پردیس نارضایتی دارن. کوهستانی بودن این منطقه، آب و هوایی نسبتا سرد و کمکی خشک‌ رو به اون بخشیده. با این حال شهر پردیس، دارای مزیت‌های بسیاری هم هست که جمعیت حدود هزار نفر‌ رو به خودش جذب کرده و همچنان مشتاقان زیادی داره که خواهان سکونت در پردیس تهران هستن. بافت شهر پردیس شامل بخش‌های متفاوتی میشه که از مسکونی گرفته تا توریستی، تحقیقاتی، صنعتی و اداری‌ رو شامل میشه .


خط تولید این لوله ها شامل چندین دستگاه است.. این دستگاه ها شامل اکسترودر، وان وکیوم و خنک کننده، دستگاه کشنده، دستگاه اره و بار انداز می شود. همچنین به منظور کوپله کردن لوله ها از دستگاه کوپله کن نیز است.فاده می شود. (برای آشنایی با کارکرد کوپله کن

هات است.مپ های آفلاین نسبت به آنلاین دارای اندازه بزرگتری هستند و همانطور که احتمالا از اسم آن حدس زده باشید روی خط تولید قرار نگرفته و خارج از آن جای می گیرد. از این دستگاه بیشتر برای محصولاتی که به صورت پنل مانند یا صفحه ای هستند (مثل صفـحات دیوارپـوش، درهـای پلاستـیکی، صفـحات فوم پائین، صفحات چند تایی فشرده و صفحات فومی) است.فاده می شود. از ویژگی های بارز این دستگاه حذف است.اتیک، تمیزی، پوشش چسب و  به كارگيری دستگاه چاپگر گرمایی با غلطک سیلیکونی مقاوم در برابر حرارت به جای فشار پنوماتیک خارجی می باشد.

هات است.مپ آنلاین یا بر خط به دستگاه هایی گفته می شود که در انتهای خط تولید اکستروژن قرار گرفته و پس خروج محصول از انتهای خط، وارد دستگاه یا دستگاه های هات است.مپ می شوند و طرح موجود روی محصول قرار می گیرد. تعداد قرار گرفتن دستگاه های هات است.مپ بسته به تعداد سطوح محصول متفاوت است.. و برای محصولاتی که برآمدگی ها و خمدگی های بیشتری دارند تعداد بیشتری از این دستگاه ها مورد نیاز است.. به هر کدام از این دستگاه ها اصطلاحا یک ایستگاه گفته می شود. نکات گفته شده در شکل زیر کاملا مشخص است..



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در پردیس