خط توليد لوله عايق و محافظ گرما PERT در شرق تهران ( فروش, مشاوره و اجرا )

Production line of insulation and heat protection PERT pipe-1
Production line of insulation and heat protection PERT pipe-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



یکی از قدیمی ترین و شاید منحصر به فرد ترین خیابان های تهران خیابان دماوند می باشد که توانسته سه منطقه مختلف را به هم متصل کند. محله دماوند که بیشتر به دلیل وجود همین خیابان شناخته می شود یکی از قدیمی ترین و سنتی ترین بافت ها را به خود اختصاص داده و از نظر بسیاری کارشناسان در صورت بروز زلزله فاجعه گسترده در آن رخ خواهد داد. دسترسی به این خیابان بسیار ساده بوده و شما می توانید از طریق خطوط ، و بی آر تی در آن تردد کنید.

تهرانپارس، نارمک، نیروی هوایی، تهران نو، پیروزی، مجیدیه، حکیمیه، سبلان و رسالت را می‌توان مهم‌ترین مناطق شرق تهران دانست. هر چند این محله‌ها از نظر سبک ساختمان‌سازی، بافت شهری و ترافیک شباهت‌های زیادی با هم دارند اما باید دانست که تفاوت‌های آنها نیز سبب تغییر شرایط خرید در این مناطق شده است.. مثلاً

محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند، از مزایای بسیار زیادی برخوردارند که از جمله این مزایا می توان به دسترسی آسان به مترو و خطوط بی آر تی، وجود خطوط اتوبوسی بسیار زیاد و همچنین تاکسی های متعدد در تمامی محله های منطقه تهران. 


لوله های پلی اتیلنی زنگ نمی زنند ، نمی پوسند و سوراخ نمی شوند با توجه به انعطاف پذیری لوله های پلی اتیلن و است.فاده از مواد شیمیایی در ساخت آن هیچگونه خردگی و رسوب در آن ایجاد نمیشود . در زمان نصب است.فاده از راهکارهای حفاظتی که تعیین کننده حفظ کیفیت سیال انتقالی هستند ضروری است..

عایق گرم بر روی سطوح گرم سیستم لوله کشی برای جلوگیری از جریان یافتن انرژی گرمایی مایعات است.فاده می شود. بنابراین، هدف اصلی عایق گرم لوله کشی، حفاظت از گرما است.. الیاف معدنی، پشم شیشه، سیلیکات کلسیم و مواد مشابه معمولا به عنوان ماده عایق گرم است.فاده می شود.

معمولا کارخانه های تولید کننده با درخواست مشتری به روی لوله های درخواستی PE مشخصات فنی از قبیل نام شرکت تولیدی – تاریخ تولید – نوع مواد اولیه تولیدی بودن.  PE یا – فشار کاری – مهر است.اندارد – است.اندارد بکارگرفته شده SDRطول لوله – سایز لوله و … درج و جهت پروژه حمل و بارگیری می گردد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شرق تهران