خط توليد لوله پلي اتيلن و پلي پروپيلن PE - PP در بومهن ( فروش, مشاوره و اجرا )

PE-PP polyethylene and polypropylene pipe production line-1
PE-PP polyethylene and polypropylene pipe production line-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



بومهن بخشی از شهرستان پردیسِ تهران است.. این شهرستان در شرق است.ان تهران واقع شده و دارای دهستان‌های مختلفی است.. به دلیل خنک بودن آب و هوای شهرستان بومهن، بسیاری از پایتخت‌نشینان ترجیح می‌دهند که در هنگام گرما به این شهر سفری داشته باشند. در این مطلب برای علاقه‌مندان سفر، به معرفی بومهن می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

برای تأمین کالاهای مورد نیازتان در بومهن هیچ نگران نباشید. انواع فروشگاه‌های مختلفی در این شهر وجود دارد که مواد خوراکی، ابزار و سایر کالاها را ارائه می‌کند. همچنین فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش در بومهن شعبه دارد و می‌توانید با خیال راحت محصولاتی که می‌خواهید را تهیه نمایید. جدای از این موارد، بسیاری فروشندگان محلی وجود دارند که محصولات باغی و صنایع دستی را هم عرضه می‌کنند.

وهمچنین این دوشهرمتاثرازشهرتهران بوده وجمعیت آن روبه افزایش است. واگربخواهیم خیلی دقیق تروطبق مطالعات انجام شده بررسی کنیم ، شهربومهن حدود درصد مهاجرپذیرترازرودهن است. زیرا هزینه های بالای زندگی ومسکن درتهران منجرشده تا افراد به شهرهای مجاورتهران مهاجرت کنند.


مرحله آخر نشانه‌گذاری لوله است.. نشانه‌گذاری معمولا با دستگاه جت پرینت انجام می‌شود. شرکت‌های زیادی در ایران سازنده و یا تامین‌کننده این دستگاه‌ها هستند. معمولا این دستگاه دارای حافظه‌ای است. که می‌توان اطلاعات مورد نیاز که باید بر روی لوله چاپ شود را به آن داد، توسط چاپ لیزری آن‌ها را بر روی لوله چاپ و یا حک می‌کند. باید دقت کرد این اطلاعات مطابق است.اندارد‌های ویژگی محصول تولید شده باشد و اطلاعاتی مانند نام شرکت سازنده، تاریخ تولید، شماره شیفت، عبارت “مات” ، نوع مواد مورد است.فاده، فشار طراحی و رده کاربردی لوله تولید شده و.. درج می‌شود.

در این قسمت مواد به وسیله المنت که با درجه حرارت  مخصوص تنظیم شده است.، ذوب شده و برای قالب گیری اماده می شوند.به مجموع دو قسمت فوق  (سیلندر ماردون و المنت گرم کننده ) در اصطلاح فنی اکسترودر گفته می شود که اولین مرحله از فرآیند تولید می باشد.

در این مرحله برای خنک کردن لوله پ پ، لوله‌های سبز تولید شده وارد یک محفظه‌ای تحت فشار که با اسپری های آب مجهزشــده است. (آب این محفظه‌ها مرتبا توسط پمپ از مخزن تعویض شده و دمای حاصل از مرحله المنت از این طریق از لوله ها گرفته می‌شود) که همزمان با انجام این اعمال باید مرحله بعدی یعنی عمل وکیوم کردن (مکش کردن) انجام شود که لوله پلی پروپیلن در مرحله بعدی وارد وان شده تا برای خنک شدن و شکل‌گیری نهایی آماده شود.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در بومهن