خط توليد لوله کاروگيت تک جداره PVC_PE در بومهن ( فروش, مشاوره و اجرا )

Single wall PVC_PE Carrogate pipe production line-1
Single wall PVC_PE Carrogate pipe production line-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



حالا که فهمیدیم بومهمن کجاست و چه جاذبه‌هایی دارد، باید مسیر رسیدن به مقصد را بدانیم. بعد از این‌که خودمان را برای سفر آماده کردیم، باید دل به جاده بزنیم. خوشبختانه علاوه‌بر خودروی شخصی، می‌توان با وسایل حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس و تاکسی نیز به بومهن رسید.

برای تأمین کالاهای مورد نیازتان در بومهن هیچ نگران نباشید. انواع فروشگاه‌های مختلفی در این شهر وجود دارد که مواد خوراکی، ابزار و سایر کالاها را ارائه می‌کند. همچنین فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش در بومهن شعبه دارد و می‌توانید با خیال راحت محصولاتی که می‌خواهید را تهیه نمایید. جدای از این موارد، بسیاری فروشندگان محلی وجود دارند که محصولات باغی و صنایع دستی را هم عرضه می‌کنند.

این مکان تاریخی روی تپه‌ای مشرف به نقطه‌ی برخورد دو روخانه رودهن و بومهن قرار گرفته و در اطراف آن آب‌انبار و تونل‌های مختلفی وجود دارد. متأسفانه هم‌اکنون تنها دیواره‌های بیرونی قلعه باقی‌مانده و ساختمان داخلی از بین رفته است.. اما با این حال می‌توانید در اطراف قلعه گردش کنید، از تونل‌های عبور نمایید و بالای تپه‌ای که این دژ در آن قرار دارد، است.راحت نمایید. همچنین منظره اطراف قلعه بسیار زیبا است. و می‌توانید به سراغ تپه‌های نزدیک آن‌جا هم بروید.


قطعات لوله های کاروگیت با روش های مختلفی به یکدیگر متصل می شوند. برخی از لوله ها با ابزاری به نام اتصالات ته لوله در هر دو انتهای قطعه متصل می شوند که کوپلر نام دارند و معمولا در قیمت لوله لحاظ می شود. قطعات با یک گسکت یا واشر با یکدیگر جفت می شوند تا لوله آب بندی شود که واشر ها ازجنس E.P.D.M یا پی وی سی می باشند.  قطعات لوله را همچنین میتوان با است.فاده از باندهای کوپلینگ همراه با گسکت یا بدون آن به یکدیگر وصل کرد. لوله های کاروگیت را میتوان در قطعات بلند تولید و بصورت طاقهای در مکان نصب تحویل داد؛ تنها در صورت لزوم قطعات بریده می شوند تا تعداد اتصالات به حداقل برسد. مثلا لوله متری را می توان به راحتی با تریلی حمل کرد و تعداد اتصالات کاهش می یابد. در اصل وقتی شما بعنوان مشتری لوله متری خرید می کنید حمل با ماشین تک و جفت انجام می شود که هزینه کمتر می شود ولی در عوض هزینه اتصالات بیشتر می شود. در انتخاب لوله کاروگیت متری یا متری این نکته اهمیت دارد که حالت بهینه بین دو پارامتر هزینه حمل و جابجایی و هزینه نصب انتخاب شود. است.فاده از این لوله برای زهکشی سطحی با است.فاده از لوله منفذ دار انجام شده است.. سوراخ‌ها به روان آب ها اجازه می‌دهند تا به خاک‌های اطراف نفوذ کنند. برای جلوگیری از دخالت خاک، لوله ممکن است. با یک پارچه مشبک پوشش داده شود و یا شن و ماسه دانه بندی شده است.فاده کرد ،که به مایع اجازه می‌دهد تا از لوله خارج شود اما مانع از وارد شدن خاک و آوار می‌شود. لوله های کاروگیت را هم می توان بصورت دستی با دریل و فرز و هم می توان بصورت کارخانه ای شیار دار کرد، که بنابر مصرف تعداد شیار ها متغیر است..

لوله های کاروگیت سوراخ دار H.D.P.E  تکنیکی به منظور بازیافت رسوبات حاوی درصد پایینی از مس، طلا و نقره مورد است.فاده قرار می گیرد. محلول سیانید در خاک هایی که حاوی طلا یا نقره هستند اسپری شده و مواد معدنی را به یک ترکیب شیمیایی تبدیل می کند. این محلول در یک سیستم زیرزمینی لوله سوراخ دار جمع آوری شده و به حوضچه منتقل می شود. بدین ترتیب طلا یا نقره از حوضچه ها یا تالاب ها و با است.فاده از جذب کربن یا ته نشین شدن بدست می آید. لوله کاروگیت برای این فرایند بسیار مناسب است. زیرا مقاومت شیمیایی بسیار بالایی دارد. آزمایش ها مقاومت P.H برای H.D.PE را در حدود . تا . نشان داده اند که بحث خوردگی را دارد.

در صنعت فاضلاب شهری از لوله کاروگیت است.فاده می‌شود این لوله دارای ساختمانی محکم و است.حکام بالایی است. که با توجه به نوع برنامه احداثی‌تان می‌توانید اندازه مورد نیازتان را انتخاب کنید. مقاومت‌های لوله کاروگیت، در فشار  ، ، و کیلو نیوتن بر متر مربع وجود دارد. لیست قیمت به روز لوله کاروگیت ساوه را در لوله آنلاین می‌توانید مشاهده کنید. 



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در بومهن