خط توليد لوله PP ، لوله محافظ کابل برقMPP در شرق تهران ( فروش, مشاوره و اجرا )

PP pipe production line, MPP electric cable protection pipe-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



محله های شرق تهران موجود در منطقه دارای جاذبه های گردشگری بسیار متنوع و زیادی می باشد. همانطور که در مطالب بالا مشاهده کردید، این منطقه از تهران، تعداد بسیار زیادی از محله های شرق تهران را در خود جای داده و در میان تمامی مناطق تهران نیز بیشترین محله ها را در خود قرار داده است.. به همین علت دارای جاذبه های گردشگری و تفریحی بسیار زیادی می باشد که در ادامه به معرفی این جاذبه های گردشگری پرداخته ایم. از جمله مهم ترین جاذبه های گردشگری موجود در محله های شرق تهران در این منطقه می توان به گورستان ارامنه تهران، مسجد بقیه الله، حمام دولاب، بقعه چهل تن، بازار گل، قبرستان زرتشتیان، خانه موزه دکتر معین، بوستان کاج، پارک ترنج، پارک قصد فیروزه، بوستان گلزار، بوستان چهار باغ، بوستان گلسار، بوستان اشکان، شهربازی بسیج، مجموعه های ورزشی متعدد، سالن های تئاتر، پارک آبی آزادگان، و ... اشاره کرد. 

تقریباً از از اوایل دهه هفتاد بود که شهرداری تهران برنامه توسعه شهریه این کلانشهر را آغاز کرد و در همین راستا تصمیم گرفت بزرگراه های متعددی را در داخل تهران افتتاح کرده با است.فاده از این روش ترافیک تهران را به حداقل برساند. شرق تهران یکی از اصلی ترین بخش هایی بود که شهرداری تصمیم گرفت بزرگراه های متعددی را برای تسهیل دسترسی ساکنین تاسیس نماید. حالا با هم قصد داریم نگاهی به اصلی ترین بزرگراه های موجود در شرق تهران بیندازیم:

شهریور و مهر را می‌توان ماه‌های رونق خرید و فروش خانه دانست. از سال‌های قدیم در شهر تهران شاهد افزایش خرید و فروش در پایان تابستان و آغاز پاییز بوده‌ایم. هر چند در سال‌های اخیر میزان خرید و فروش منازل مسکونی در این ایام نسبت به گذشته کاهش یافته است. اما هنوز هم بیشترین تعداد نقل و انتقال مسکن در دو ماه شهریور و ماه مهر ثبت می‌شود.


شرکت صبا لوله زنجان، به عنوان اولین مجتمع تولید کننده انواع لوله های PVC-U (پلیکا)، پلی اتیلن PE و پلی پروپیلن PP (لوله سفید) ، در است.ان زنجان، در راستای اعتلاي برند و افزايش وفاداري و رضايتمندي مشتريان و ساير ذينفعان، خط مشي كيفي خود را اين چنين اعلام مي نمايد:

فرسودگی از نوع چسبندگی بر اثر ساییدن دو فلز روی یکدیگر به وجود می آید. این سایش باعث کنده شدن مقداری از مارپیچ ها میشود. معمولا این اتفاق در پره های مارپیچ ها می افتد و زمانی رخ میدهد که پره ها با سطح سیلندر برخورد میکند و اصطحکاک ناشی از این برخورد باعث کنده شدن مقداری از مارپیچ می شود. دلیل نام چسبندگی در این مورد به دلیل چسبیدن ماردان به سیلندر و خرد شدن قسمتی از آن است.. البته لازم به ذکر است. که مارپیچ ها در حالت عادی در سطح سیلند شناور هستند و هیچ برخوردی با آن ندارند ولی بنا به دلایلی از جمله طراحی ضعیف و است.فاده از متریال بی کیفیت و نامرغوب، بعد از گذشت مدت زمانی این اتفاق رخ می دهد.

روکش های حرارتی جمع شونده یا شیرینگ حرارتی، به لوله های پلیمری  جمع شونده ای گفته میشود  که  از این روکش ها برای عایق کردن سیم ها، کابل ها، شینه ها، اتصالات، و ترمینال ها است.فاده می شود. این روکش ها از ماده درونی خود در برابر فرسودگی، مواد شیمیایی، و تغییرات آب و هوایی محافظت کرده و مقاومت زیادی در برابر این موارد دارد. یک دیگر از مواردی که باعث می شود از روکش حرارتی است.فاده کرد به منظور تعمیر عایق سیم ها و کابل ها، خوشه بندی، و کد گذاری آنها بر حسب رنگ، است.. این روکش ها از یک نوع پلیمر به نام پلی الیفن ساخته میشود. با توجه به کاربرد زیاد این محصولات راه اندازی خط تولید روکش حرارتی میتواند برای تولید کنندگان منفعت خوبی را به همراه داشته باشد. در این مقاله سعی میشود به طور خلاصه توضیحاتی در مورد روکش حرارتی داده شود و سپس به بحث خط تولید ایرانی این محصول خواهیم پرداخت.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شرق تهران