خط توليد لوله PP ، لوله محافظ کابل برقMPP در چهاردانگه ( فروش, مشاوره و اجرا )

PP pipe production line, MPP electric cable protection pipe-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



تولیدکننده و فروشنده همواره فروش بیشتر و سود کمتر را در این نوع بازارها به فروش کمتر و سود بیشتر ترجیح می دهند. بدین ترتیب با فروش بیشتر باعث رونق کسب و کار خود شده و جدای از کسب اعتبار نزد تأمین کنندگان کالای خود، پیش خریداران نیز خوش‌نام خواهند شد.

رسالت وارناسا، رضایت وکیوم‌کارها و کارخانه‌های تولید درب ضدسرقت و تمام مصرف کنندگان روکش PVC است. که به دنبال مواد اولیه باکیفیت هستند و به رضایت مشتریان خود اهمیت می‌دهند. ما با دستچین کردن محصولات برترین تولید کنندگان داخلی و خارجی از طریق تحقیق و تست عملی در کارخانه های مورد اطمینان، اقدام به واردات و پخش انواع روکش پی وی سی، به خصوص روکش وکیوم ممبران و چسب ممبران کرده ایم تا بتوانیم به این هدف جامه عمل بپوشانیم.

چهاردانگه در قدیم روستا بوده است.. بخش مرکزی آن به قلعه شهرت دارد. دلیل آن نیز دیوارهای بزرگ اطراف شهر است. که در گذشته برای جلوگیری از ورود راهزنان به داخل شهر می کشیدند. این منطقه بیش از ۵ سال قدمت دارد و مسجد جامع آن را می توان یکی از قدیمی ترین بناهای چهاردانگه تهران به شمار آورد.


همانطور که بیان کردیم شیرینگ حرارتی باید پیرامون شیئی که قرار است. آن را عایق کند قرار بگیرد. برای این منظور میبایست از یک منبع حرارتی که معمولا سشوار صنعتی است. است.فاده شود. با است.فاده از این سشوار، شیرینگ حرارتی در معرض گرما قرار میگیرد و حالت جمع شوندگی به خود میگیرد. هر نوع روکش حرارتی ضریب جمع شوندگی خاص خود را دارند که انقباض شیرینگ حرارتی پس از اعمال حرارت در مقایسه با اندازه منبسط شده آن است..

این نوع روکش حرارتی، مصرف زیادی در هادی های ولتاژ پایین (تا ولت)جهت اهداف عایق بندی (عایق کاری سرسیم، کابلشو، باس بار (شینه) مسی، … کد بندی فازها (کابل ها، باس بارهای تابلو های فشار ضعیف، …) و علامت گذاری هادی های زمین یا خنثی (با است.فاده از روکش با رنگ سبز و زرد تلفیقی) دارند. خط تولید شیرینگ حرارتی تک لایه جزء پرکاربردترین نوع این خطوط تولید است..

مواد کش به وسیله ای گفته می شود که وظیفه انتقال مواد اولیه محصولات پلاستیکی را به اکسترودر یا دستگاه تزریق به عهده دارند.  با است.فاده از این دستگاه دیگر نیازی نیست که اپراتور به صورت دستی مواد را داخل مخزن بریزد یا مدام نگران تمام شدن مواد داخل مخزن اکسترودر یا دستگاه تزریق باشد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در چهاردانگه