خط توليد ورق رنگي PET در شهر جدید اندیشه ( فروش, مشاوره و اجرا )

Color PET sheet production line-1
Color PET sheet production line-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



- چهاردرمانگاه شبانه روزی، چند مرکز بهداشت و چند آزمایشگاه پزشکی، پنج داروخانه که یکی شبانه روزی است.. اما فقط تعداد محدودی مطب های خصوصی بالاخص پزشکان متخصص وجود دارد و در این مورد کمبود محسوسی مشاهده می شود. به علاوه نبود بیمارستان و خدمات پیشرفته پزشکی محسوس است..

لذا (همانند شهرهای سنتی) روند فزاینده اختلال در تردد خیابانهای اصلی و افزایش خطرات عبوراز آنها کاملا مشهود است.. (ظاهرا طراحان شهر تعریف خیابان اصلی و اصل تفکیک کاربری ها را در این مورد نادیده گرفته اند. خیابانهای اصلی بایستی سریعترین و آسان ترین راه برای عبور خودروها باشند. اما این خبط آنها را به نمایشگاه، پارکینگ و پیاده رو تبدیل می کند &#; البته نمایشگاه، پارکینگ و پیاده روی پر خطر و پر دردسر)

سابقه فاز یک اندیشه به قبل از انقلاب بازمی گردد. این فاز از لحاظ ساختار با شهر های سنتی شباهت دارد. در حال حاضر فاز یک رسما از شهر اندیشه جدا شده و زیرمجموعه شهرداری شهریار می باشد. بنابر اکنون شهر اندیشه متشکل از ۵ فاز (فاز تا ) بوده و فاز یک جزو این شهر نمی یاشد. فازهای پنج گانه اندیشه حدودا دارای هکتار مساحت می باشد.


همان‌طور که می‌دانید ورق رنگی گالوانیزه، ورق سیاه و ورق آلومینیوم به کلی در فرآیند تولید و مواد اولیه متفاوت هستند. اما ممکن است. در ظاهر شبیه به هم باشند. در این قسمت نحوه تشخیص این محصولات بر اساس شکل ظاهری، قیمت، ضخامت، ابعاد و خواص را مورد بررسی قرار می‌دهیم. ورق سیاه، ورق فلزی است. که به روش گرم تولید شده و سطح آن در فرآیند تولید به علت حرارت بالایی که دیده، کدر و سیاه شده است..

همان‌طور که می‌دانید، ورق رنگی از ورق گالوانیزه است.فاده می‌شود. ورق گالونیزه نیز ورق روغنی است. که پس از عملیات نورد سرد، لایه‌ای از فلز روی جهت مقاوم‌سازی در برابر خوردگی و رطوبت بر روی سطح آن اعمال شده باشد. بنابراین مشخص است. که

رایج است. که برای جلوگیری از جداشدن رنگ از سطح ورق و تثبیت کامل آن، از یک لایه محافظ دیگر که جنس آن از PVC و یا PET است. است.فاده می شود. البته این لایه محافظ علاوه بر افزایش مقاومت پوشش، به افزایش میزان انعطاف پذیری ورق نیز کمک میکند. در نتیجه ورق رنگی تولید شده با داشتن مقاومت در برابر خوردگی و انعطاف پذیری بالا، مصارف ساختمانی و صنعتی زیادی می تواند داشته باشد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر جدید اندیشه