خط توليد ورق سفال بام و موجدار پوشش بام pvc در شرق تهران ( فروش, مشاوره و اجرا )

The production line of corrugated roof tiles and pvc roof covering-1
The production line of corrugated roof tiles and pvc roof covering-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



یکی از مشهورترین، محبوب ترین و مهم ترین جاذبه های گردشگری که در محله های شرق تهران قرار دارد، بوستان جنگلی سرخه حصار می باشد. در واقع محله های شرق تهران با داشتن بوستان سرخه حصار اهمیت این منطقه را دو چندان کرده اند. جمله سایر جاذبه های گردشگری موجود در این منطقه می توان به پیست دوچرخه سواری سرخه حصار، دهکده تفریحی نرسی، پارک و بوستان اوستا، مقبره الشهدا واقع در نیروی هوایی سپاه، بوستان منوچهری، پارک خیام، مسیل جاجرود، بوستان آفتاب، بوستان ارشاد، بوستان ارغوان، پارک جنگلی ترنج، پارک ملی خجیر، بوستان بهاران، مجموعه تفریحی زنبق، مجموعه تفریحی نرگس، موزه برق، موزه تاریخی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، تماشاخانه قصر یاس، اشاره کرد. 

برای خرید خانه در شرق تهران باید حداقل متری ۵ میلیون تومان هزینه کنید.  این قیمت برای خانه‌های جدید و نوساز به متری ۵ میلیون تومان هم می‌رسد. برای خرید آپارتمان قدیمی در شرق تهران نیز حداقل متری میلیون تومان و برای آپارتمان‌هان نوساز متری حداقل ۵ میلیون تومان هزینه کنید. برخی از خیابان‌های محله نیروی هوایی و پرستار  جزو گران‌ترین و خیابان‌های جنوب بلوار ابوذر و نبرد نیز جزو ارزان‌ترین مناطق شرق تهران هستند.

علاوه بر این، مراکز خرید متعدد و همچنین مجتمع های تجاری و گردشگری بسیار زیادی در محله های شرق تهران واقع در منطقه قرار دارد که بازدید از آن ها را به شدت به شما توصیه می کنیم. مراکز خرید محله های شرق تهران عبارت‌اند از: مرکز خرید سون سنتر، مرکز خرید گلبرگ، مرکز خرید نبوت، پاساژ الماس تهران، پاساژ سپید، مجتمع تجاری اداری صبا، پاساژ گلبرگ، مرکز خرید قائم، مجتمع تجاری سادات، مرکز خرید طلا و جواهر آریا من، برج مرجان، مرکز خرید کویتی ها (نارمک)، مجتمع تجاری امیر، مرکز خرید خاقانی، مرکز خرید پالمیرا، مرکز تجاری اداری ونوس، مجتمع تجاری اداری مسعود، و بسیاری دیگر از  مراکز خرید.


احتمالا ورق رنگی را در سقف سوله ها و ساختمان ها دیده باشید، اما این محصول کاربرد های متنوعی دارد و در انواع مختلفی مانند شیروانی، سینوسی و &#; تولید می شود. ورق گالوانیزه رنگی، ضمن زیبایی خاص، از زنگ زدگی و پوسیدگی ورق جلوگیری کرده و مقاومت بسیار بالایی ایجاد می نماید. ورق های گالوانیزه رنگی فولادیار کوروش با ضخامت . الی . میلیمتر و با رنگ متنوع ارائه  می گردد.

در هر پروژه با توجه به متراژ پروژه، مکان اجرای پروژه، نوع طرح و مدل انتخابی، نوع اجرای زیرسازی و &#; متغیر می باشد، برای اطلاع از قیمت ها و برآورد حدودی قیت اجرای کار با شماره - یا - و یا واتساپ شرکت در تماس باشید.

رنگ کاری اصلی سطح ورق فلزی به روش الکترواستاتیک انجام می شود. این رنگ اغلب از جنس اپوکسی، پلی است.ر، پلی اورتان، پلی وینیل ایدین، فلوراید، اکریلیک و پلی امید و ضخامت تا میکرون است.. پس از رنگ آمیزی، هر دو طرف ورق تحت گرمای کوره قرار می گیرد تا رنگ روی آن ثابت شود.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شرق تهران