خط توليد ورق کامپوزيت چوب پلاست بادولايه PP در بومهن ( فروش, مشاوره و اجرا )

The production line of wood-plastic composite sheet with PP layers-1
The production line of wood-plastic composite sheet with PP layers-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



حال که از شهرتان بیرون زده‌اید، بهتر است. سراغ غذاهای سنتی و محلی بروید و فست‌فود را کنار بگذارید. خوشبختانه در بومهن چندین سفره‌خانه سنتی وجود دارند که انواع غذاهای سنتی از انواع پلو گرفته تا آبگوشت و کشک را به شما عرضه می‌کنند. حتی می‌توانید غذایی مانند اشکنه را نیز در این‌جا تجربه کنید که علاوه بر خوشمزه بودن، برخلاف فست‌فودها بسیار سالم هستند.

حالا که فهمیدیم بومهمن کجاست و چه جاذبه‌هایی دارد، باید مسیر رسیدن به مقصد را بدانیم. بعد از این‌که خودمان را برای سفر آماده کردیم، باید دل به جاده بزنیم. خوشبختانه علاوه‌بر خودروی شخصی، می‌توان با وسایل حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس و تاکسی نیز به بومهن رسید.

بومهن یکی از شهرهای است.ان تهران و جزو شهرستان پردیس است.. این شهر در شرق است.ان تهران و در مسیر جاده تهران به دماوند قرار گرفته است.. فاصله بومهن از تهران ۵ کیلومتر، از پردیس کیلومتر و از رودهن کیلومتر است.. واژه بومهن به معنی حرکت زمین یا زلزله است.. شهر بومهن در نزدیکی برخورد دو گسل شمال تهران و مشا قرار گرفته و همین امر دلیل نامگذاری آن است..


مرحله سوم  : پرس کردن آميزه با است.فاده از نوار تسمه مي باشد و در انتها توسط غلطکهاي کاليبراسيون که در فاصله حرارت دهي وخشک کردن مي باشد ضخامت تخته تنظيم مي شود . توليد پيوسته ، سرمايه گذاري پايين وکيفيت بالاي محصول از مزاياي اين تکنولوژي به شمار مي رود .

کارآيي بالاي خانواده محصولات چوب- پلاستيک  از جمله در مصارفي چون کفپوش سازي ، حصارکشي و مصارف بيروني ( انواع مبلمان شهري،باغي، پارکها) ، ساخت قطعات خودرو و ... و همچنين خصوصياتي مشابه ويژگي‌هاي مثبت چوب از قبيل ميخ و پيچ خوري، چسب پذيري ، اره ورنده شدن است... با در نظر گرفتن  ويژگي هاي فوق در اين چند سازه و نيز محدوديت جنگلها ، کمبود  چوب و  به تبع آن حجم بالاي واردات چوب آلات و الوار در کشور ما، لزوم توحه جدي و پرداختن به اين فراورده‌ها بيش از پيش هويدا مي‌گردد . زيرا که چند سازهWPC   در بسياري از موارد مي‌تواند جايگزين مناسبي براي چوب باشد و نيز از ديگر سو ارزان و فراوان بودن مواد اوليه و نيز امکان است.فاده از مواد بازيافتي همچون باگاس ساقه گندم و برنج و انواع ترکيبات پلاستيک ضايعاتي ، موجب برتري آن نسبت به مواد و مصالح سنتي گرديده است. در توليد مواد مرکب الياف -پليمرهاي ترموپلاستيک، است.فاده از الياف يا پرکننده هاي طبيعي هر روز بيش از گذشته مورد توجه قرار مي­گيرد.

اين مواد پس از ترکيب در دستگاه هاي اکسترود تشکيل يک خمير قوام گرفته را مي دهند که ماده اوليه اين نوع کامپوزيت مي باشد . پس از تشکيل اين ماده اوليه و تهيه پروفيل ها و مقاطع مورد نياز هر نوع رزين و مواد ترکيبي نيز به آنها افزوده مي شود و در آخرين مرحله اين مواد در قالب ها شکل گرفته و خشک مي شوند .



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در بومهن