خط توليد پانل و ديوارپوش سايدينگ pvc در بومهن ( فروش, مشاوره و اجرا )

PVC siding panel and wall covering production line-1
PVC siding panel and wall covering production line-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



وهمچنین یکی دیگرازجاذبه های دیدنی درشهربومهن که مردم این شهروهمچنین مردم رودهن با آن آشناهستند وروزهای تعطیل ممکن است. به آنجا بروند وجود امامزاده سلطان مطهراست.امامزاده سلطان مطهر یکی دیگراز جاذبه های دیدنی شهر بومهن است. که از نوادگان امام صادق (ع) میباشد که در یک بنای هشت ضلعی ساخته شده است. و قدمت بالایی دارد. جالب است. بدانید در اطراف امامزاده مطهر قبرهایی متعلق به دوره صفویه وجود دارد. این مکان ازلحاظ موقعیت جغرافیایی کیلومتر با بومهن فاصله دارد و در مجاورت شهر رودهن و در مسیر جاده هراز قراردارد.

جمعیت شهر بومهن بر اساس سرشماری سال ایران تقریبا ۵ هزار نفر است.. شهر بومهن بدلیل مجاورت با مراکز صنعتی و نزدیکی با مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها رشد چشمگیری داشته است.. بومهن دارای چندین پارک مانند پارک باغ چنار و پارک بهار و پارک طلاییه است.. بزرگترین مجموعه ورزشی این شهر، مجموعه ورزشی و زمین فوتبال امام رضا (ع) نام دارد. همچنین یکی از مراکز ارتباطات ماهواری ای ایران، در کیلومتری بومهن و در نزدیکی پارک علم و فناوری پردیس قرار گرفته است..

یکی از چیزهایی که ما از سفر می‌خواهیم یافتن حس و حالی خوش است.. اغلب به دنبال تجربه‌ای هستیم که تمام خستگی‌هایمان را از تن بیرون کند. حال که متوجه شدیم بومهن کجاست، باید بگوییم این منطقه همان‌جایی است. که بسیاری دنبالش می‌گردند. قبل از همه چیز هوای خنک آن‌جا، برای ما فرصت فراموش کردن گرمای تابستان را فراهم می‌آورد. وجود جاذبه‌های تاریخی در روستاهای بومهن، لذتی چندین برابر را نصیب ما می‌کند و در آخر هم، تجربه طبیعت و دیدار از باغ‌ها و مزرعه‌ها هم نیازی به توضیح ندارد. در ادامه به برخی از این دیدنی‌ها اشاره می‌کنیم.


سیاست ما در شرکت این است. که با است.فاده از نیروی انسانی مجرب و متخصص ، روش های نوین آینده پژوهی و مطالعات راهبردی بازار ، به شناسایی ظرفیت های موجود و بالقوه در زمینه ارائه توانمندی هایمان بپردازیم . در فعالیت های تجاری خود ، اصول پایبندی به ارزش های انسانی ، رعایت اخلاق حرفه ای ، توجه به مشتریان خود و مسولیت پذیری را سر لوحه امورمان قرار داده ایم .

شرکت تلاش سازان تولید کننده ی محصولات پلیمری و پلاستیکی و ماشین آلات تولید کننده ی ورق های پی وی سی است.. این مجموعه با به کار بردن سال ها تجربه در زمینه ی تولید پانل های متنوع و با دوام گامی مهم در این صنعت پر طرفدار برداشته است.. همکاری با مهندسان کارآزموده و کادر مجرب و ماهر علاوه بر بالا بردن کیفیت محصولات باعث ارتقاء صنعت پلیمر در ایران شده است..

مجتمع صنایع فناور پلاستیک سپاهان از سال به دنبال تحقيق و مطالعه گسترده در زمینه تولید مصالح نوین ساختمانی مطابق با آخرین تکنولوژی روز دنیا و بر اساس ویژگی های اقلیمی ایران و سایر کشورهای منطقه با مجموعه اي با وسعتی بیش از مترمربع و با كادري مجرب به عنوان بزرگترين و مجهزترين توليدكننده محصولات در ایران آغاز به فعالیت نموده است. . طیف گسترده نیاز های مشتریان، شرکت های بزرگ را در سراسر دنیا به سمت سفارشي‌سازي محصولات سوق می دهد. هرچه يك شركت بزرگتر بوده و بتواند محصولات سفارشي بيشتري ارائه دهد، از مزيت رقابتي بالاتري برخوردار خواهد بود. مجتمع صنایع فناور پلاستیک سپاهان موفق به تولید به این شیوه گردیده است..



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در بومهن