خط توليد کفپوش نرم PVC در پردیس ( فروش, مشاوره و اجرا )

Soft PVC flooring production line-1
Soft PVC flooring production line-2
تبلیغات مرتبط


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در رابطه با خانه‌های ویلایی و آپارتمان‌های شخصی‌ساز که خیلی مشکلی وجود نداره و نسبت به بودجه و هدفتون میتونین خانه‌ی موردعلاقه خودتون‌ رو بسازین. اما در مورد مسکن مهر باید بسیار دقت کنین چون کوچکترین اشتباه، کافی‌ست تا شما هم جزء افراد ناراضی در این منطقه به شمار بیاین. برای خرید مسکن مهر باید به چند نکته حتما توجه کنین. 

فرمانداری شهر پردیس، ادارۀ مخابرات، ادارۀ گاز، ثبت اسناد و املاک، ادارۀ پست، کمیته امداد، ادارۀ فنی و حرفه‌ای، شورای اسلامی، ادارۀ کتابخانه‌های عمومی، بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس، ادارۀ تعاون و کار و رفاه اجتماعی، ادارۀ فرهنگ و ارشاد، ادارۀ منابع طبیعی، ادارۀ امور مالیاتی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، ادارۀ صنعت و معدن و تجارت، سازمان حمل نقل، پارک فناوری پردیس، آموزش و پرورش، دانشگاه پبام نور، دانشگاه آزاد، پلیس راهور، کلانتری، ادارۀ ورزش و جوانان، دادگستری و...

«محسن منصوری» است.اندار سابق تهران و معاون فعلی اجرایی رئیس جمهور در خصوص مترو پردیس می‌گوید: پروژه مترو سنگین نزدیک به هزار میلیارد تومان اعتبار لازم دارد، هنوز این پروژه را آغاز نکرده ایم و تاکید داریم، که ابتدا پروژه‌های نیمه تمام را تکمیل کنیم، اگر برای پردیس سرمایه گذار بیاید، کار شروع می‌شود، اما با اعتبارات دولتی فعلاً توان آغاز مترو پردیس را نداریم.


تکنولوژی‌های متفاوتی برای تولیـد کفپوش‌های پـی وی سـی وجـود دارد، یکی از روش‌های تولید ورق با اکستروژن است.. مواد اولیه پی وی وی پس از توزین و اختلاط به اکسترودر وارد می‌گردد و عملیات دوب و پلیمره شدن انجام و پس از خروج از قالـب به صورت فیلم و ورق به ضخامت معین در می‌آید و در ادامه مراحل بعدی لایـه گـذاری انجام می‌گیرد. روش دیگر نیز همانند روش اکستروژن بوده با این تفاوت که به جای اکسترودر از کلندر اسـتفاده مـی‌گـردد.

یکی از پر فروش ‌ترین کفپوش ‌های عرضه شده در بازار، کفپوش pvc می باشد. این سازه از پلیمر ( نوعی پلاستیک) ساخته شده و به همین دلیل دارای مزیت ‌های زیادی می‌ باشد. از مهم ‌ترین مزیت کفپوش‌ های pvc می ‌توان به تنوع بالا در رنگ و مدل آن اشاره کرد.

مهم ‌ترین قدم برای راه اندازی خط تولید کفپوش pvc قطعا خرید و نصب ماشین آلات صنعتی مناسب می باشد. تعداد و ظرفیت دستگاه‌ ها و ماشین آلات خط تولید کفپوش ‌های PVC بر اساس میزان ظرفیت تولید سالیانه باید انتخاب شود. در واقع هر چه خط تولید خروجی بیشتری داشته باشد؛ به تبع به ماشین آلات صنعتی پر قدرت تر و با ظرفیت بیشتر نیاز می شود.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در پردیس