خط شستشو و خرد کردن بطري های PET در بومهن ( فروش, مشاوره و اجرا )

PET bottle washing and crushing line-1
PET bottle washing and crushing line-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



بومهن بخشی از شهرستان پردیسِ تهران است.. این شهرستان در شرق است.ان تهران واقع شده و دارای دهستان‌های مختلفی است.. به دلیل خنک بودن آب و هوای شهرستان بومهن، بسیاری از پایتخت‌نشینان ترجیح می‌دهند که در هنگام گرما به این شهر سفری داشته باشند. در این مطلب برای علاقه‌مندان سفر، به معرفی بومهن می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

از جاذبه‌های نزدیک به شهر رودهن، امامزاده سلطان مطهر است. که در مسیر جاده هراز و در فاصله ۵ کیلومتری شهر بومهن قرار گرفته است.. معماری بنای امامزاده مطهر دارای نقشه هشت ضلعی بوده و بنابر بر روایات، متعلق یکی از نوادگان امام صادق (ع) است.. در محوطه این بنا قبرهایی متعلق به دوران صفویه وجود دارد که متاسفانه تعدادی از آنها از بین رفته است..

یکی از تفریحاتی که می‌توانید با سفر به بومهن تجربه کنید، سوار شدن بر اسب و تجربه لذت‌بخش سوارکاری است.. اگر که از سمت جنوب شهر وارد کمربندی بومهن شوید، قبل از رسیدن به پمپ بنزین می‌توانید تابلو باشگاه سوارکاری را مشاهده کنید. اگر که تجربه سوار شدن بر اسب را ندارید، از این بابت اصلان نگران نباشید. مربیان این باشگاه در کنار همه افراد علاقه‌مند هستند و به آن‌ها کمک خواهند کرد.


شرکت ماژان صنعت با توجه به نیاز روز جامعه بشـــــری و با شعار تفكیك از مبدا به طراحی و ساخت ماشین آلات صنعتی بازیافت و امحا در است.ان خراسان رضوی پرداخت و خوشبختانه تا به امروز توانســته با است.فاده از مهندسین داخلی به طراحی و ساخت خطوط بازیافت اعم از بازیافت پلاستیك و لاستیك و مواد پلیمری بپردازد.

مجموعه­‌ای از چند دستگاه که در کنار هم قرار گرفته و وظیفه تفکیک و جداسازی، خرد کردن و شستشو و خشک کردن مواد را به عهده دارند.که خط تولید بازیافت مواد پت را تشکیل می‌دهند. هدف اصلی از راه اندازی خط بازیافت پت، بازیافت بطری‌های PET مانند بطری‌های آب معدنی، بطری‌های نوشابه، بطری‌های روغن و … است. که در نهایت تبدیل به پرک هاتواش شده میشوند.کیفیت بار پت با واحد PPM سنجیده می شود که هر چه عدد PPM پایین تر باشد ، کیفیت بار مطلوب تر خواهد بود.

خط شستشوی پلاستیک به طور گسترده ای برای پروسس بطری PET و ضایعات PET پلاستیکی شکسته شده در تکه های کوچک است.فاده می شود. شمال خط خرد کردن، شستشو، خشک کردن است.. تکه های کوچک PET به طور عمده برای تولید فیبر و سایر محصولات مرتبط با PET است.فاده می شوند. این خط تولید به صورت خودکار عمل می کند و موجب صرفه جویی در هزینه کار ونگهداری می شود.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در بومهن