خط شستشو و خرد کردن بطري های PET در شرق تهران ( فروش, مشاوره و اجرا )

PET bottle washing and crushing line-1
PET bottle washing and crushing line-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند دارای محیطی با صفا و بسیار دیدنی و لذت بخش می باشد. این محله ها دارای جاذبه های گردشگری و تفریحی بسیار زیادی می باشند و همچنین با بازدید از هر کدام از آن ها می توان با تفاوت های بین محله ای تهران آشنا شد. از جمله محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند می توان به شهید اسدی، صفا، زاهد گیلانی، دهقان، اشراقی، حافظیه، پیروزی، شورا، امامت، زینبیه، آَتیانی، تهران نو، دماوند، سرخه حصار، و همچنین نیروی هوایی اشاره کرد. با آشنایی با این محله ها بهتر می توانید با بخش های مختلف پایتخت آشنا شوید و همچنین برای گشت و گذار و تفریح اقدام کنید.

بلوار هنگام که در منطقه قرار گرفته است. بیشتر به دلیل میزبانی بوستان جنگل لویزان شناخته می شود و یک خیابان شمالی &#; جنوبی به حساب می آید. این بلوار که پیش از این به عنوان متری زند شناخته می شد یکی از اصلی ترین محله های شرق تهران به حساب می آید که از نظر شهرسازی اهمیت بسزایی دارد. بلوار هنگام بین دو بزرگراه شهید بابایی و رسالت قرار گرفته و ساکنین می توانند با است.فاده از خطوط مختلف اتوبوسرانی در این محله رفت و آمد کنند.

محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند، از مزایای بسیار زیادی برخوردارند که از جمله این مزایا می توان به دسترسی آسان به مترو و خطوط بی آر تی، وجود خطوط اتوبوسی بسیار زیاد و همچنین تاکسی های متعدد در تمامی محله های منطقه تهران. 


ماشین لباسشویی زباله پلاستیکی برای خرد کردن ، شستن و خشک کردن بطری های پلاستیکی است.فاده می شود. کارخانه ما بیش از سال است. که حرفه ای است. که خط شستشوی بطری PET را انجام می دهد. مشتریان ما در بیش از کشور و منطقه در سراسر جهان هستند. خط شستشو بطری های PET نمونه ارائه نمی دهد. زمان ساخت روز کاری است.. دستگاه بازیافت بطری PET برای محصولات سفارشی ، می تواند با توجه به نیاز مشتری ، بدون موجودی سفارشی شود.

کارخانه شستشوی بازیافت پلاستیک اتوماتیک برای فروش نکات درخشان: . مواد اولیه کارخانه بازیافت پلاستیک ما از فولاد ضد زنگ استفاده می کنیم. به طور موثر از پرش بطری در داخل محفظه سنگ شکن جلوگیری کنید ، در این زمان ، این دستگاه می تواند تا حدی ظرفیت را افزایش دهد. . دستگاه آبگیری دستگاه بازیافت بطری حیوان خانگی دستگاه نوع جدید است.. سرعت چرخشی می تواند تا دور در دقیقه برسد. در حالی که مدل قدیمی فقط دور در دقیقه است.. نوع جدید می تواند پوسته حیوان خانگی را تا درصد رطوبت خشک کند ، بدون نیاز به خشک کن و دمنده لوله هوا ، بنابراین باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شود.

اعتماد به نفس ما ) تجهیزات بازیافت پلاستیک دارای اتوماسیون بالایی است. که موجب صرفه جویی در منابع انسانی می شود. ) برخی از ماشین آلات از فن آوری جدیدی است.فاده می کنند که صرفه جویی در مصرف برق است.. ) ما دارای ظرفیت گسترده - کیلوگرم در ساعت هستیم. ) خط تولید کامل بازیافت پلاستیک با ثبات و ایمنی در حال اجرا است.. ) ما ساعت شبانه روز تیم خدمات عالی داریم.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شرق تهران