خط چاپ بر روي ورق و پليت در بومهن ( فروش, مشاوره و اجرا )

Printing line on sheet and plate-1
Printing line on sheet and plate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



بومهن از توابع پردیس است. و این منطقه در ارتفاع بین تا متری از سطح دریا قرار دارد و در نتیجه آب و هوای بومهن از تهران بسیار خنک‌تر است.. به همین دلیل مسافران بومهن هوای بسیار مطبوعی را تجربه خواهند کرد و در فصل تابستان که بسیاری از نقاط ایران گرم و سوزان است.، ساکنان این نقطه از خنکای هوای لذت می‌برند. علاوه‌بر این، باید پاکیزگی هوای بومهن را در قیاس با شهر پرترافیک تهران یادآوری کرد که مزیت بزرگی برای ساکنان این منطقه ییلاقی است..

اگر که به طرف شمال شرقی بومهن حرکت کنید و وارد بلوار امام رضا بشوید، به مرقد امامزاده سلطان مطهر خواهید رسید. جدا از جنبه‌های معنوی، وجود قبرهایی از دوران صفوی در محوطه امامزاده نشان‌دهنده اهمیت تاریخی این بنا است.. البته متأسفانه به دلیل ناآگاهی برخی افراد در هنگام هم‌سطح سازی گورهای موجود در صحن، برخی از سنگ قبرها آسیب دیده‌اند و برخی از بین رفته‌اند.

یکی از تفریحاتی که می‌توانید با سفر به بومهن تجربه کنید، سوار شدن بر اسب و تجربه لذت‌بخش سوارکاری است.. اگر که از سمت جنوب شهر وارد کمربندی بومهن شوید، قبل از رسیدن به پمپ بنزین می‌توانید تابلو باشگاه سوارکاری را مشاهده کنید. اگر که تجربه سوار شدن بر اسب را ندارید، از این بابت اصلان نگران نباشید. مربیان این باشگاه در کنار همه افراد علاقه‌مند هستند و به آن‌ها کمک خواهند کرد.


ورقه های فلزی قبل از شروع مرحله چاپ باید با روش های متفاوت چربی زدایی شده تا روی آنها آلودگی وجود نداشته باشد و مانع از کاهش کیفیت چاپ نشوند. سپس باید بار الکتریکی ساکن در آن ها با روش تخلیه الکتریکی خارج شود. پس از آن باید با کنترل رطوبت هوا از اکسید شدن ورق ها جلوگیری کرد. پس از انجام دادن این موارد و آماده کردن محیط، ورق های فلزی برای چاپ آماده می باشند و فرآیند چاپ آغاز می گردد.

پس از ظهور زینکها آنها را به وسیله صمغ عربی می پوشانند تا سطح آن دچار خراش نشود مسلما هنگام چاپ پزتیو بودن یــا نگاتیو بودن زینکها تاثیری نداشــته و پروســه چاپ درهــر دومورد یکســان است. وتنها تفاوت آنها هنگام لیتوگرافی نوع فیلم های انتخابی ست. میــزان دریافت مرکب براســاس طــرح موجود مسئله ایســت که باید درعملیات قبل از چاپ به آن توجه و آن را مشخص نمود.

ورق های مصرفی  در صنعت قوطی سازی عمدتا تولید داخل هستند و اغلب تولید شرکت فولاد مبارکه اصفهان می باشد و یا وارداتی هستند که از کشورهایی نظیر چین،روسیه،و برخی کشور های همسایه وارد میگردد. همچنین لاک،ورنی،مرکب مصرفی تا حد بسیار زیادی در داخل کشور تولید و عرضه می گردد.شایان ذکر است. کیفیت هر کدام از موارد ذکر شده در کیفیت نهایی ورق چاپ شده تاثیر به سزایی  دارد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در بومهن